Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Gevonden! :smile:

@nitram gefeliciteerd met die mooie MM. En welkom in het gezelligste hoekje van HF. :grin:

6 likes

Buongiorno!:coffee:

Sterkte met de hitte, mensen!:sunny::hot_face:

6 likes

Ja ja, het gonste in de squalecorner van de geruchten, wie o wie heeft die begeerlijke Marina militara 500 Ltd. bij @junior weggesnoept. Ik ben de gelukkige en met dank aan Remco die hem heeft laten gaan.
p.s. en wat looptie verdomde strak !!

Alle groet,

Martin :smiley: nitraM.

11 likes

Gefeliciteerd! Daar heb je een mooie en goede koop aan gedaan! :tada::heavy_check_mark::nerd_face:

2 likes

Leuk dat die zo goed terecht is gekomen! En gelukkig ook binnen HF. :pray:

Lekker van genieten! :grin:

Ja, de enige officieuze MM ‘COSC’ :laughing:

2 likes

Prachtige aanwinst. Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Goede morgen
Vandaag ga ik vreemd…

3 likes

Hey, gefeliciteerd, Martin! :partying_face: :champagne: Goed terecht gekomen, dus! Geniet ervan! Het is in ieder geval uitstekend weer voor een Squale! :sunny: :ocean: :shark:

1 like