Gevonden! ![]()
@nitram gefeliciteerd met die mooie MM. En welkom in het gezelligste hoekje van HF. ![]()
Gevonden! ![]()
@nitram gefeliciteerd met die mooie MM. En welkom in het gezelligste hoekje van HF. ![]()
Ja ja, het gonste in de squalecorner van de geruchten, wie o wie heeft die begeerlijke Marina militara 500 Ltd. bij @junior weggesnoept. Ik ben de gelukkige en met dank aan Remco die hem heeft laten gaan.
p.s. en wat looptie verdomde strak !!
Alle groet,
Martin
nitraM.
Gefeliciteerd! Daar heb je een mooie en goede koop aan gedaan! ![]()
![]()
![]()
Leuk dat die zo goed terecht is gekomen! En gelukkig ook binnen HF. ![]()
Lekker van genieten! ![]()
Ja, de enige officieuze MM ‘COSC’ ![]()
Prachtige aanwinst. Gefeliciteerd! ![]()
Hey, gefeliciteerd, Martin!
Goed terecht gekomen, dus! Geniet ervan! Het is in ieder geval uitstekend weer voor een Squale!
![]()