Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Die van mij geen Squale is gisteren geslaagd.

10 likes

Bedankt :pray: ik eigenlijk wel blij dat ik de laatste dagen weer eens m’n andere horloges draag. Maar morgen weer de Squale :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:joy::joy:

1 like

Hahaha de vuurdoop (oh nee waterdoop)!

Ik heb deze unit weer omgeslingerd:

20 likes

Die heb je echt weer mooi gekregen :clap:

3 likes

Thanks! Eigenlijk was het niet zoveel werk, maar het is altijd leuk als het resultaat zichtbaar is :sunglasses:

2 likes

Ja, het is goed gelukt👌 Echt handig als je zou handig bent…

1 like

Nouja ik verpruts ook wel eens ooit wat hoor :joy:

3 likes



19 likes

Morning all!

15 likes

Matchie Matchie Kgigo!

2 likes

Si Si…

Ik heb deze vandaag binnen gekregen, erg blij mee.

21 likes

Wat leuk, ik wist niet dat er ook een full lume militare bestond, veel draagplezier!! :partying_face:

1 like

Dank U.

1 like

Hij is leuk en stoer! Congratz :heavy_check_mark::+1::beers::tangerine::100:

1 like

Congratz met deze milk full lumen! :partying_face:

1 like

Nice, man! Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

1 like

Vond deze vanochtend in de horlogekist :innocent:

19 likes

Het goede leven…

(een beetje van mezelf en een beetje AI😜)

18 likes