Geniet Ed
oh wacht, haha.
Aha, dus het horloge is zeker AI? ![]()
Ja, top! Mooi en ook perfect voor de huidige zomerse temperaturen ![]()
Haha, die zit lekker aan het strand met een Coronaatje en een Squale natuurlijk.
Hier knalt ie mooi tegen de strak blauwe licht aan
Blijft dit een indrukwekkend beeld vinden zo die wijzerplaat.
Ja is wel mooi om te zien, maar dit kan hij maar eventjes hoor in mijn ogen is het meer een gimmick.
Ik zal vannacht kijken hoe lang hij dit effectief kan vasthouden.
Enjoy !
Dat zagen jullie Squale experts waarschijnlijk wel ![]()
Ja vind ik ook! En het is ook een mooie heldere witte plaat bij normaal licht.
ja, zo kan het ook. Geniaal ![]()
Ik denk dat ze nu een jaartje buiten hangen.
Patina valt nog een beetje tegen.
![]()
![]()
waterdoop
Hahaha, denk dat je dit verhaal wel had meegekregen ![]()
Ja, nice try, natuurlijk, Pet. Maar je kunt dit beter meteen goed aanpakken en die bezelinsert aan echt extreme omstandigheden blootstellen. Dat gaat een veel beter resultaat geven. Ik denk aan zoiets…
heldere witte plaat
Zit er eigenlijk nog verschil in de Lume kleur van de witte dial en de gebroken witte/crème dial?
jaartje buiten
Haha heerlijk. Weinig verkleuring nog ![]()






