Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Geniet Ed

2 likes

oh wacht, haha.

5 likes

Aha, dus het horloge is zeker AI? :laughing:

3 likes

Ja, top! Mooi en ook perfect voor de huidige zomerse temperaturen :clap:

Haha, die zit lekker aan het strand met een Coronaatje en een Squale natuurlijk.

Hier knalt ie mooi tegen de strak blauwe licht aan

14 likes

Blijft dit een indrukwekkend beeld vinden zo die wijzerplaat.

5 likes

Ja is wel mooi om te zien, maar dit kan hij maar eventjes hoor in mijn ogen is het meer een gimmick.
Ik zal vannacht kijken hoe lang hij dit effectief kan vasthouden.

1 like

Enjoy !

1 like

Goedenavond, even op iets anders uitproberen…. (‘t is geen Squale Mesh)

14 likes

Dat zagen jullie Squale experts waarschijnlijk wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja vind ik ook! En het is ook een mooie heldere witte plaat bij normaal licht.

3 likes

17 likes

Ik denk dat ze nu een jaartje buiten hangen. :thinking: Patina valt nog een beetje tegen. :sweat_smile:

16 likes

:joy: ja, zo kan het ook. Geniaal :smiley:

1 like

Ja het is was ook meer een beetje een experimentje hoor. :nerd_face:

Ik was benieuwd wat UV en zure regen doet :laughing:

9 likes

Flink puffen buiten bijna te warm om een dikke duiker te dragen.

18 likes

:joy::joy:

Hahaha, denk dat je dit verhaal wel had meegekregen :face_with_peeking_eye:

1 like

Ja, nice try, natuurlijk, Pet. Maar je kunt dit beter meteen goed aanpakken en die bezelinsert aan echt extreme omstandigheden blootstellen. Dat gaat een veel beter resultaat geven. Ik denk aan zoiets…

8 likes

Zit er eigenlijk nog verschil in de Lume kleur van de witte dial en de gebroken witte/crème dial?

Haha heerlijk. Weinig verkleuring nog :crazy_face:

1 like