Jammer van de nummering maar jij wordt mij toch een potje handig met AI Ed!
Thanks! En ja, het is nog niet helemaal perfect. Een work in progress. We’ll get there! ![]()
Jazeker ![]()
Ik dacht een paar dagen geleden grappig te zijn en had iets ‘geknutseld’ met AI hier in de kroeg, maar dat werd bijna direct verwijderd….
Supertof ![]()
![]()
![]()
Gewoon met een wattenstaafje en chloor er over wrijven tot je het gewenste resultaat hebt.
daarna ff afspoelen.
Heerlijke Skwalie ![]()
Buongiorno!![]()
![]()
Vandaag weer een oudje: de pvd/two-tone '80s 1000-serie / 1545.
Sterkte met de hitte, mensen!![]()
Mooi hoor Royke! ![]()
Zitten inderdaad wel wat regeltjes aan verbonden.
Het was ook te mooi om waar te zijn!
Mwoah das niet helemaal waar, hij heeft hem er zelf voor 800 op gezet (en niet 80) en het bod moeten accepteren, offerte opgemaakt etc. ![]()
dat dit op vinted gebeurt ok (nouja ook niet) maar op C24 mag je wel meer verwachten toch ?








