Vind ik wel, ik heb het ook nog niet eerder meegemaakt (op Vinted meermaals). ![]()
ja daarom
Wat een beauty, gaaf op deze band ook ![]()
![]()
![]()
Wel stom, omdat hij nu weer op “gereserveerd” staat. Maar ongetwijfeld een bod van een paar tientjes meer ontvangen.
Anders waag je er gewoon een berichtje aan aan Chrono? Hem even wat zand in de wielen strooien.
Ik denk gewoon de nasleep van mijn ‘bestelling’
Wat een kut argument, dat wist ie van tevoren niet zeker…
Ff iets anders; wie weet de perfecte oranje band voor een 1521 (bij voorkeur rubber)?! Niet té stug maar vooral ook niet te ‘flieberig’
een passende dikte en natuurlijk de juiste kleur oranje! (de meeste vind ik te ‘vaal’).
Ben benieuwd ![]()
Mijn krijg je nu écht niet
Is niet te doen, man! ![]()
De best plek om nu te zijn, vind ik, is in de auto. Zat vanmorgen een hele tijd heerlijk in een parkeergarage (dus uit de zon), in een bijzonder prettig aircogekoelde auto, een aantal belletjes te doen en meteen ook maar even een paar lesjes Duolingo. Nu weer warm binnen afzien, met slechts een klein beetje lauwe wind van een ventilator… ![]()
Nou ja, vanavond weer muziek maken in een ruimte waar het, als het goed is, wat koeler is. ![]()
Een summit
Is oké maar er moet toch beter zijn? ![]()
Maar je hebt een elektrische auto dan? ![]()
Ik bedoel dat ik m heeeel erg goedkoop vond!
Is misschien wel wat voor mij ook ![]()
Diaboliq? Kosstie?
Wolbrook?
Niet fel/fris genoeg ![]()
Als het een Tropic mag wezen, vermoedelijk ben je dan aan het beste adres bij Wolbrook.
(Edit) jammer, ik lees net dat het niet is wat je zoekt… ![]()
Sowieso een mooie band (zonder het ‘afgeknipte effect’ aan de bandaanzet), de juiste lengte (niet te lang zoals veel andere) en zover ik kan beoordelen ook de goeie kleur oranje.
Ik heb zelf al andere kleuren maar nog in afwachting van de eerder genoemde 3-voor-2 aanbieding.
Wat ik je sowieso kan vertellen is dat de CNS rubber banden helaas juist niet de juiste tint oranje raken. Helaas veel te flets, in ieder geval naar mijn smaak.
Die rubber banden die ik van ze heb liggen mogen binnenkort voor weinig naar een andere liefhebber.
Yep
€139






