Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Vind ik wel, ik heb het ook nog niet eerder meegemaakt (op Vinted meermaals). :wink:

2 likes

ja daarom

Dagje vrijaf, dus maar even de tuin in gevlucht… het moet maar :sunglasses:

18 likes

Wat een beauty, gaaf op deze band ook :ok_hand::ok_hand::star_struck:

1 like

Wel stom, omdat hij nu weer op “gereserveerd” staat. Maar ongetwijfeld een bod van een paar tientjes meer ontvangen.

Anders waag je er gewoon een berichtje aan aan Chrono? Hem even wat zand in de wielen strooien.

2 likes

Ik denk gewoon de nasleep van mijn ‘bestelling’

1 like

Wat een kut argument, dat wist ie van tevoren niet zeker…

1 like

Ff iets anders; wie weet de perfecte oranje band voor een 1521 (bij voorkeur rubber)?! Niet té stug maar vooral ook niet te ‘flieberig’ :crazy_face: een passende dikte en natuurlijk de juiste kleur oranje! (de meeste vind ik te ‘vaal’).

Ben benieuwd :clap:

Mijn krijg je nu écht niet

Is niet te doen, man! :hot_face:
De best plek om nu te zijn, vind ik, is in de auto. Zat vanmorgen een hele tijd heerlijk in een parkeergarage (dus uit de zon), in een bijzonder prettig aircogekoelde auto, een aantal belletjes te doen en meteen ook maar even een paar lesjes Duolingo. Nu weer warm binnen afzien, met slechts een klein beetje lauwe wind van een ventilator… :unamused:
Nou ja, vanavond weer muziek maken in een ruimte waar het, als het goed is, wat koeler is. :sweat_smile:

2 likes

Een summit

1 like

Is oké maar er moet toch beter zijn? :crazy_face:

1 like

Canvas buiten, leer binnen……




15 likes

Maar je hebt een elektrische auto dan? :sweat_smile:

1 like

Ik bedoel dat ik m heeeel erg goedkoop vond!

Is misschien wel wat voor mij ook :thinking:
Diaboliq? Kosstie?

Wolbrook?

2 likes

Niet fel/fris genoeg :man_shrugging:

Als het een Tropic mag wezen, vermoedelijk ben je dan aan het beste adres bij Wolbrook.
(Edit) jammer, ik lees net dat het niet is wat je zoekt… :slight_smile:

Sowieso een mooie band (zonder het ‘afgeknipte effect’ aan de bandaanzet), de juiste lengte (niet te lang zoals veel andere) en zover ik kan beoordelen ook de goeie kleur oranje.
Ik heb zelf al andere kleuren maar nog in afwachting van de eerder genoemde 3-voor-2 aanbieding.

Wat ik je sowieso kan vertellen is dat de CNS rubber banden helaas juist niet de juiste tint oranje raken. Helaas veel te flets, in ieder geval naar mijn smaak.
Die rubber banden die ik van ze heb liggen mogen binnenkort voor weinig naar een andere liefhebber.

2 likes

Yep
€139

Dat is serieus geld!

Ik heb ook wat gevonden voor de Palombari en Bronze 1521…

Wat vinden jullie ervan? :thinking:


Originele Strap vd Palombari is stug en dun
Voor de bronze zoek ik ook iets moois…
En n oranje canvas kan bijna overal op

1 like