Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Liger straps - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

1 like

Vergelijkbare bandjes niet heel veel goedkoper…

1 like

Dankjewel! Ik ga op een later moment eens rustig kijken…

Jou oranje diaboliq is op voorraad en vlot geleverd? En daar komt nog verzenden bij?

Ik zou m eventueel met oranje stiksel willen…

Moet ik op Facebook kijken? Ik zit nl niet op Instagram

Nee, custom. Deze duurde week of 5 geloof ik. En ja, wel incl. verzenden.

1 like

Okay, :+1:

Miros Time is een goedkoper en sneller alternatief.

1 like

Wat is perfect @VriesKou ?

Ik draag mijn Beams nu op een Ali summit, die vind ik zelf perfect matchen met de minutenwijzer maar de band is wel iets vaal.
Ook heb ik nog een oranje tropic, die is iets feller, qua kleur mooier, maar matcht weer minder goed.

11 likes

Dat vale is juist vet kerel, dit ding heeft al 27 wrakken van binnen gezien

2 likes

ben ook #teamvaal

1 like

Trekt er eentje een trui aan met dit weer :sun_with_face:

je bent niet zo fris met deze temperaturen, bovenste foto NU onderste van eerder :rofl:

1 like

zitten ook maar 604 piccas tussen deze 2 hahahaa

1 like

Pak maar aan hoor @Tijdspraak :joy:

2 likes

Ook even kijken dan

Ik denk dat ik dezelfde tropic heb, ik vind ‘m eigenlijk iets te fel/sterk van kleur…

… dus ik ben een beetje op zoek naar een wat valere…. #teamvaal

12 likes

Die van mij is iets feller, of jouw foto is wat vertekend natuurlijk.

9 likes

Die tropic van Joseph Bonnie is iets minder fel dan de tropic hierboven op de Beams, maar niet vaal.

2 likes

Ik heb ff de moeite genomen om van de bank op te staan :rofl: en heb een foto in het zonlicht gemaakt… ik denk wel dat we dezelfde hebben….

11 likes

Non stick siliconen!

9 likes

Oranje bandjes zijn wel favoriet bij Squale hè :laughing: :raised_hands:

11 likes