Die van Kgigo is meer de mijne @GertNL
Non sticky Ali
Yes, sir!
![]()
Oké gelukkig ik schrok al ![]()
Haha anticlimax!
Maar deze staat hem ook goed
Dat vind ik ook maar nu zit de originele carbon strap erop
Jahaaa, de juiste dikte, stevigheid én kleur ![]()
Zeker! Graag zelfs ![]()
Heb ik gehad, was ik niet echt van onder de indruk, en vind de kleur dus nèt niet ![]()
Ja in mijn herinnering toch iets te licht/vaal
werkt misschien wel goed met een iets oudere beetje verkleurde minuten wijzer ![]()
Ja zoiets vind ik dan weer te neon/fluorescerend
dat zijn meestal van die siliconen banden
Dát vind ik dan weer behoorlijk dichtbij komen qua kleur
jammer van het uiteinde maar wel een mooie kleur oranje
Die zal ik eens checken! Heb er een blauwe van en het is wel een mooie/fijne band
Nee joh, die van @Lang geeft zowat licht ![]()
Zeker, en terecht toch
alleen dan moet ie voor mij dus wel goed bij de wijzer matchen, goed uitzien en lekker zitten ![]()
Did someone say orange?
Gister maar weer eens een batterij in m’n eerste “echte horloge” gedaan.
De Harley van mn overleden opa werd verkocht en het geld werd verdeeld onder de kleinkinderen. Toen dit horloge gekocht en gaat dus ook nooit meer weg.
Het begint buiten langzaam maar zeker iets aangenamer te worden. Dus daar maar even gaan zitten, met een paar noodzakelijke zaken binnen handbereik. ![]()
Voor mij perfect, en met de Beams een dikke match.
Haha hij is aardig richting fluor oranje inderdaad, gelukkig net iets van fluor af ![]()
Hopelijk een beetje zichtbaar het verschil tussen de vale en de Joseph Bonnie
Dat zit aardig bij elkaar!
Denk idd beter dan de Wolbrook en Squale
Plaatje voor de sfeer ![]()
das dus veel feller dan het horloge! Maar toch wel mooi, vind ik…
Ohh, dit is een originele Squale Tropic
Maar eh, de Joseph Bonnie Tropic zou toch identiek zijn aan de Wolbrook?
Als iemand van #teamvaal trouwens zijn felle wil ruilen met mijn wat valere CNS tropic, geef even een seintje… Komen we vast wel uit! ![]()
Was dat geen WatchBandit? ![]()
Die kleur lijkt wel goed! Maar heeft zo’n afgekapte bovenkant.
Die JB lijkt meer op een Wolbrook/HGP
Als ‘ie niet met @Lang is meegegaan toen hij de Blue Blasted overnam heb ik er nog eentje nieuw thuis liggen voor je, om te proberen.
Nee die heb ik er niet bij gehad, dat is die lichtgevende van de foto
Vast wel! ![]()














