Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Zou het?

17 likes

14 likes

Die lijkt sprekend op een bepaalde Ali …




De watchbandit is ook 21cm lang
De tapering van die chinese dingen is ook anders., ze zijn breder . En die chinese zijn altijd fletser van kleur, tenzij je een siliconen heb maar ook die kleur is weer anders dan Wolbrook


Dit is de fijnste Tropic op een 1521 voor mij. Hgp.

10 likes

Heeft localtime niets? Ze verkopen ook Squale dus wellicht kunnen zij de perfecte match vinden.

3 likes

Ik vind dit en dus ook deze…

… denk ik de mooiste wat betreft model en kleur.

7 likes

Ik had nog niet aan die combi gedacht.
Dus gelijkt geprobeerd en ik ben het met je eens.
Zo eens dat ik gelijk maar een verse strap heb besteld bij HGP.


13 likes

Dat kan ik natuurlijk ook doen, bestel ik er gelijk een HGP bij :crazy_face: :joy:

4 likes

It crossed my mind. Maar dat ging me toch net weer te ver :joy:

2 likes

Mooi man! En dan de Squale Tropic op de HGP
Want :heavy_check_mark: vind ik dan… :blush:


Want eigenlijk vind ik de HGP Tropic te iel op het HGP horloge met deze kast

13 likes

Kruisbestuiving alom :joy:

2 likes

Leuk , lekker variëren met wat je hebt :blush:

2 likes

Een Belg in Griekenland met een Italiaans Swiss made horloge die het Nederlandse horlogeforum heeft gecreëerd.
De wereld lijkt plots toch op een hele kleine plaats :woozy_face:

17 likes

Een Bonetto Cinturini o.a hier verkrijgbaar. Is soepel, heeft een goede dikte (vind ik dan) en past goed bij de oranje minutenwijzer. Hij ruikt wel naar vanille :wink: Het zijn bijvoorbeeld dezelfde rubbere straps die WatchGecko inmiddels voor 100 euro verkoopt.


Deze strap is overigens volgende week 8 jaar oud en ruikt nog steeds naar vanille :wink: kortom, top ding. Ik heb zelfs speciaal voor mijn duikcomputer 1.5 maand geleden een rode gekocht. (vandaar die franse website)

10 likes

Als iemand een zwarte HGP Tropic wil ruilen tegen een blauwe…
Stuur maar een berichtje



Dit nav een opmerking van @fredpanarai1 :grin:

4 likes

Hebben ze die ook met een on the Fly verstell?
Dat vind ik nl wel een must eigenlijk…
Ben ik achter gekomen bij munne Doxa.

Ik heb hier trouwens nog wat nieuwe cts liggen met buckle en daar doen ik niets mee

Lijkt qua kleur inderdaad zeer goed te passen :ok_hand: ik ben alleen niet zo’n fan van een helemaal gladde band :see_no_evil:

Ik vind die toch nèt te licht ofzo (het lijkt een beetje ‘roestig’ zeg maar), dan komt die van jou voor mijn gevoel qua kleur beter overeen. Welke/wat voor band is dat?

Die van WB die @Gup tipte lijkt ook wat donkerder, maar ik heb dus geen idee of dat wellicht gewoon een alie FKM band is met eigen buckeltje (dat doen er wel meer :sweat_smile:)

Heb ik volgens mij nog nooit in het echt gezien :sweat_smile: heeft niemand die nog een slingeren??

Jaja ik weet het ik ben kritisch :stuck_out_tongue_closed_eyes: daarom is de zoektocht naar de ‘perfecte’ oranje band ook zo’n lastige voor mij :joy:

Je kan op zo’n soort band toch zelf een verstelbare sluiting zetten:

Zoiets bijvoorbeeld:

3 likes

Goedemiddag!

13 likes

Haha, wat een kippenhok hier over die banden. :chicken:
Maar iedereen wist dus al wél dat voor Tropic Joseph Bonnie == Wolbrook == HGP (jawel, identiek, ook de kleuren), alleen met licht andere prijzen?
Het gaat in dit geval allemaal om NBR banden (nitrilbutadieenrubber) en dus niet FKM (fluorocarbon, ofwel Viton) of zelfs siliconen banden (de goedkoopste versie).
En dan verkoopt Joseph Bonnie alleen de ‘reguliere’ Tropic, HGP alleen die met de Rally gaten in de band en Wolbrook allebei de versies - en dan ook nog het goedkoopst :wink:

3 likes




Is dit beter dan?

6 likes

15 likes