Staat ![]()
Dat stelt overigens niets voor, zij hebben daar hun prijzen en kortingen extra op aangepast. Daarnaast hebben zij hun betaalsysteem al volledig ingericht op basis van ioss (import one stop shop). Ik heb in de afgelopen dagen meerdere pakketten binnengekregen, zonder dat ze in NL die 10 euro inklaring en 3 euro per productcategorie in rekening brengen.
Dat wordt dus al bij het afrekenen op Alie verzorgd en je krijgt dus geen importheffingen via NL.
Zie hierboven. ![]()
Is per productcategorie, niet per item.
Voor de duidelijkheid, het product werd aangeboden voor €44,39.
Onder aan de streep betaalde ik €40,08.
Zonder import gedoe in NL bezorgd, maar met garantie dat als je toch extra import moet betalen in NL, terwijl je dat al via Ali hebt betaald, je hen daarvan de bon moet sturen en zij betalen het teveel betaalde terug.
Heb je onder aan de streep minder betaald, dan is dat hun verlies.
![]()
![]()
![]()
Zeker weten! ![]()
![]()
Oh man als ze toch eens ooit een polished 1521 met hoogglans oranje plaat zouden maken
dan hebben ze de eerste bestelling alvast binnen ![]()
Klinkt wel heel erg blingy…

![]()
Waarom? Ik zou ook gelijk inschrijven op een zwarte polished met glossy plaat ![]()

Heb ooit zo’n oranje Scurfa gehad, was de lekkerste oranje plaat die ik ooit heb gezien
Die wil ik graag terug! Dus als iemand er een weet ![]()
En een oranje Doxa 200?
Mèh om de een of andere reden vind ik de match met de bezel niet zo (jaja kritisch
)
Dan liever een 300(T) óf een 600T die vink ook nog steeds leuk en heb ik niet gehad ![]()
Nou, omdat oranje sowieso al best wel knalt. Ik liep net, met de hond, langs de ramen van een horecagelegenheid, hier om de hoek. En dan zie je (aan je spiegelbeeld) hoe erg dat relatief kleine oranje oppervlakje meteen in het oog springt. Vind oranje wel een heel erg leuke kleur trouwens hoor, voor een duiker.
Mwah, die is dan weer niet helemaal mijn ding. Maar de kleur is wel leuk!
Hier komt ook nog wel een oranje plaat in de collectie.
Doxa moet ik eens in het echt zien, dat weet ik nog niet helemaal. Ze blijven mij wel trekken.
Die HGP vind ik alles aan kloppen, behalve de zwarte opdruk op de plaat, als die iets minder iel was was hij voor mij goed.
Ik stond een paar weekjes terug op het punt @Petteflet een berichtje te sturen voor die 1st gen Monster, maar die was al snel weer weg. Achteraf vind ik hem ook iets te dik ogen. De SKX011 vind ik ook altijd wel, maarja, nog een SKX?
Ik hoef niet per see een oranje wijzerplaat maar als ik dat in de toekomst wel zou gaan willen (is dat wel goed Nederlands?) dan zou het een Doxa sub 200T worden.
Neerlands beste bierbrouwer!
Al 10 jaar lang drink ik hun bieren, maar de laatste 1-2 jaar mis ik de oude Moersleutel stouts en ben ik dat zoete van ze helemaal zat helaas.
De IPA’s blijven gelukkig wel aardig goed.