Doxa is puik hoor, als je de 600 tof vind ben je meer dan welkom om hem te proberen.
edit geldt natuurlijk ook voor vrieskou
Doxa is puik hoor, als je de 600 tof vind ben je meer dan welkom om hem te proberen.
edit geldt natuurlijk ook voor vrieskou
Thanks voor het aanbod uiteraard, wie weet eens met een volgende gtg. Mijn aandacht gaat wel meer naar een 200t of 300t, maar die 600 van jou is ook tof.
Het kan allemaal hè
Die Monster was zeker tof. En de SKX011 heb ik ook gehad. Die had misschien wel een streepje voor qua tofheid. Icoon hè! Maar idd, miss ook iets teveel als je al een 007 hebt.
Weet je wat mijn tofste oranje duiker was? Deze! Super mooie staat, en natuurlijk weer spijt dat ik hem weg heb gedaan. ![]()
Gelukkig heb ik de foto’s nog ![]()
Meer heb je eigenlijk niet nodig. Blauwe squale kan op alles.
Absoluut. Ook prachtige staat nog voor een 1st.
Zeker een icoon, maar heb inderdaad al een 007 maar ook een 009. Volgens @Royce kan het gewoon, haha.
Die Breitling is tof, een blauwe AR zou hem helemaal af maken. Verder wel een flinke glimmer ![]()
Hallo!
Gaan we hier nu denken dat @Royce hier een soort van standaard is? Dan zijn we van God los hier en reddeloos verloren……

Toch vind ik blauwe AR maar lastig
Mijn oranje Squale heeft het ook en ik vind het niet mooi. Een oude Squale die ik had had het niet en dat was 10 keer beter. Die ga ik weer zoeken ![]()
Hahahahaahhahaaha ik hoor gewoon weer die stem !!
![]()
![]()
![]()
Haha, weet je, dat is nou iets dat mij überhaupt nog nooit was opgevallen en al helemaal niet heeft gestoord, irl. Maar ja, dat ben ik.![]()
Die staat inderdaad perfect ![]()
Heb je een linkje én hoe heb je hem aangepast?
Goede morgen
Lekker fotogeniek ![]()