Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Hier lekker de fleurige haaaY1545 vandaag.

11 likes

Goedemorgen!

12 likes

Doe jij lekker een ondersteboven dagje :crazy_face:

Is inderdaad best donker:

11 likes

Deze van Ali die ik heb is echt dikker dan gemiddeld (is misschien geen aanrader, tenzij je dat mooi vind natuurlijk)

8 likes

Zo die is inderdaad een stuk donkerder. Kan niet zeggen dat het misstaat, maar gaat het qua kleur denk ik wel afleggen tegen mijn FKM…

3 likes

Nee was de eiertimer van het ontbijt :crazy_face:

Knoop doorgehakt, incoming:
20260722_11-51-26_chrome

2 likes

Goede morgen All

Dat staat toch super! Ronde indices ronde gaatjes zegt de autist hier :smile:
Met de ronde gaatjes staat nog wat speelser zomerser en draagt misschien ook nog wel lekkerder? (Vind ik vd Hgp op de Ocarat wel maar volgens mij tapert de Hgp ook meer)
De donker blauwe op de blasted is wel erg donker op de foto :thinking:

Dat snap ik! Ik zit elke keer naar dat ding te kijken… perfect puur Squale duiker. Het zou De One piece Squale collectie kunnen zijn.

Erg donker inderdaad. Maar er is er een inderweg dus voor het weekend weten we het.
Thanks @Lang !

Als @TKH en @VriesKou dit strapje zien …
Dan gaan ze het vieren met een frambozenbiertje

Inderdaad, de Hgp tapert ook iets meer he dan de Squale.

Das met die Summit ook., …
Deze op de Palomblabla is wel lekker dat ie wat dikker is en omdat ie goed tapert draagt ie ook fijn
Plaatje voor de sfeer,:smile:

Oh en mn wollen broek bandjes zijn al onderweg nadat een foute bestelling recht is gezet door de klantenservice van Wolbrook .
Alle lof van almhof voor de klantenservice! :heavy_check_mark::+1:

10 likes

Ben benieuwd! Waarschijnlijk bezwijk ik toch wel weer.

Hahaha, tap er alvast maar eentje voor Ed in ook, die is ook bijna onderweg voor de bruiloft!

:star_struck:

4 likes

Ja dat is die denk ik ook wel. Nu vind ik het niet mistaan. En ik vind het gewoon hele fijne bandjes! Echt rubber, vind ik toch ook weer leuker dan FKM.

2 likes

Zal Hertog Jan ook frambozen biertjes hebben? @TagEd :sweat_smile:

2 likes

Ik gooi net een setje straps in de verkoop. Nieuw en ongebruikt. Dus zoek je nog een zomerse combi… Check het lichtblauwe even.

We hadden het laatst over zomer combinaties, vandaar dit bericht :laughing:

3 likes

Niet dat ik weet. Dan kom je toch snel in van die 0,0% fruit’biertjes’ terecht, bij andere merken. Maar da’s niet voor echte, beer lovin’, Squale wearin’, kerels zoals ik, natuurlijk. :muscle: :beer: :wink:

2 likes

Nee een grapefruit soda :ok_hand:t2:
Bier moet gewoon naar bier smaken :joy:

3 likes

Ja, jongeeee.

2 likes

Squale marina/militare op een Erica M&N :smile:

Loepzuiver 0 sec./24 H.

14 likes

Juistm!

3 likes

En een blond biertje van de tap op een zonnig terrasje? Dat is toch nog wel ‘echt’ bier?

2 likes

Ik hou het nu eerst ff bij een lekker bakkie thee

8 likes

Jaaaah natuurlijk :ok_hand:t2:

1 like