Hier lekker de fleurige haaaY1545 vandaag.
Deze van Ali die ik heb is echt dikker dan gemiddeld (is misschien geen aanrader, tenzij je dat mooi vind natuurlijk)
Is inderdaad best donker:
Zo die is inderdaad een stuk donkerder. Kan niet zeggen dat het misstaat, maar gaat het qua kleur denk ik wel afleggen tegen mijn FKM…
Nee was de eiertimer van het ontbijt ![]()
Knoop doorgehakt, incoming:

Goede morgen All
vind oranje wel een lekkere knaller op de Ocean polished. Maar heb bijv. de blauwe op de blasted
Dat staat toch super! Ronde indices ronde gaatjes zegt de autist hier ![]()
Met de ronde gaatjes staat nog wat speelser zomerser en draagt misschien ook nog wel lekkerder? (Vind ik vd Hgp op de Ocarat wel maar volgens mij tapert de Hgp ook meer)
De donker blauwe op de blasted is wel erg donker op de foto ![]()
Blij met deze perfecte vakantiemetgezel
Dat snap ik! Ik zit elke keer naar dat ding te kijken… perfect puur Squale duiker. Het zou De One piece Squale collectie kunnen zijn.
Echter vind ik deze blauw iets te donker lijken in verhouding tot mijn FKM.
Erg donker inderdaad. Maar er is er een inderweg dus voor het weekend weten we het.
Thanks @Lang !
Hier lekker de fleurige haaaY1545 vandaag
Als @TKH en @VriesKou dit strapje zien …
Dan gaan ze het vieren met een frambozenbiertje
Is inderdaad best donker
Inderdaad, de Hgp tapert ook iets meer he dan de Squale.
Deze van Ali die ik heb is echt dikker dan
Das met die Summit ook., …
Deze op de Palomblabla is wel lekker dat ie wat dikker is en omdat ie goed tapert draagt ie ook fijn
Plaatje voor de sfeer,![]()
Oh en mn wollen broek bandjes zijn al onderweg nadat een foute bestelling recht is gezet door de klantenservice van Wolbrook .
Alle lof van almhof voor de klantenservice! ![]()
![]()
Erg donker inderdaad. Maar er is er een inderweg dus voor het weekend weten we het.
Thanks @Lang !
Ben benieuwd! Waarschijnlijk bezwijk ik toch wel weer.
Als @TKH en @VriesKou dit strapje zien …
Dan gaan ze het vieren met een frambozenbiertje
Hahaha, tap er alvast maar eentje voor Ed in ook, die is ook bijna onderweg voor de bruiloft!
![]()
Echter vind ik deze blauw iets te donker lijken in verhouding tot mijn FKM.
Ja dat is die denk ik ook wel. Nu vind ik het niet mistaan. En ik vind het gewoon hele fijne bandjes! Echt rubber, vind ik toch ook weer leuker dan FKM.
Hahaha, tap er alvast maar eentje voor Ed in ook, die is ook bijna onderweg voor de bruiloft!
Zal Hertog Jan ook frambozen biertjes hebben? @TagEd ![]()
Ik gooi net een setje straps in de verkoop. Nieuw en ongebruikt. Dus zoek je nog een zomerse combi… Check het lichtblauwe even.
We hadden het laatst over zomer combinaties, vandaar dit bericht ![]()
Zal Hertog Jan ook frambozen biertjes hebben? @TagEd
Niet dat ik weet. Dan kom je toch snel in van die 0,0% fruit’biertjes’ terecht, bij andere merken. Maar da’s niet voor echte, beer lovin’, Squale wearin’, kerels zoals ik, natuurlijk.
![]()
frambozenbiertje
Nee een grapefruit soda ![]()
Bier moet gewoon naar bier smaken ![]()
Ja dat is die denk ik ook wel. Nu vind ik het niet mistaan. En ik vind het gewoon hele fijne bandjes! Echt rubber, vind ik toch ook weer leuker dan FKM.
Ja, jongeeee.
Bier moet gewoon naar bier smaken
Juistm!
Bier moet gewoon naar bier smaken
En een blond biertje van de tap op een zonnig terrasje? Dat is toch nog wel ‘echt’ bier?
Jaaaah natuurlijk ![]()