Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Dat is het ultieme bier :clap:

2 likes

M’n eerste indruk van deze :point_up_2: Summit band van Ali is best goed. Hij voelt vrij solide om de pols (maar toch ook flexibel genoeg) je hoeft ‘m niet echt strak te binden om de 1521 stabiel om de pols te dragen.

1 like

12 likes

Ja dat denk ik ook wel, als je buiten de gebaande paden (lees: zwart) durft te denken :sweat_smile: maar als ik dan de glimmende groene om heb denk ik; nee dit is hem :joy: maar de geborstelde afwerking en opgelegde indices geven zo’n COSC wel net een beetje extra :man_shrugging:t3:

Lekker hoor :rofl:

Nope, allebei van 20 naar 16mm

Maar @Petteflet is die GS nou een NA?? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Mwa, nu een maand of 2 denk ik. :joy: Maar bevalt wel erg goed, gelukkig maar :face_holding_back_tears:

Kijk dit dan :star_struck:

12 likes

Nou ja, gefeliciteerd alsnog. Maar had je die al 'ns om, in de kroeg? Kan het me niet herinneren. Kan ook door het bier zijn. :beers: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het is ook niet echt een kroeg horloge hè meneer :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind het wel leuk dat ik inmiddels weer wat variatie heb. Ooit had ik alleen maar duikers, nu toch ook wel een toffe dresser. Ook al blijf ik een zwak houden voor duikers.

2 likes

Zag de Carbon ook in het blauw verschijnen, hoopt voor je dat je er snel een nieuwe eigenaar voor vindt :+1:t2:

2 likes

Ja, dit is wel echt een mooi net horloge, maar toch ook weer niet alleen maar een dress watch. Kan ook best goed casual gebruikt worden. Ik ben eigenlijk zelden ‘dressed’, misschien hang ik daarom graag hier in de kroeg :wink:

2 likes

Nou dat duurde een dag.

We gaan het meemaken.

1 like

Goedemiddag!

15 likes

Lekker sappie weer, gelijk zin om een foto van de haaY1545 te posten :rofl:

12 likes

Ja man, goed hydrateren hier, heb de 1521 zn leren jas ook maar even gewisseld voor iets zweetbestendigs…

15 likes

Goedeniddag allen,

Vandaag weer even vreemdgegaan.

13 likes

#metoo

15 likes

Staat hem een stuk beter :wink:

1 like

Ik had nog een originele Squale tropic onderweg, maar die was niet optijd binnen voor de vakantie…

Deze oranje is prima :slight_smile:

Ik heb de HFLE eens op de zandkleurige Wolbrook gezet. Ze zitten toch wel erg goed he.

14 likes

Morning!

13 likes

Moge,

Ik ga even vreemd
Zometeen sleutelen dus horloge loos

1 kant is klaar

14 likes