Dat dus ![]()
Áiiiiii lekker zeg!
Dagje Heraklion, met de drie dame(tje)s.
En natuurlijk draaide dat al snel uit op een grand tour langs alles waar ze maar hippe kleding, accessoires en make-up verkopen. Heel vermoeiend, dus…![]()
Op advies van een andere TH-liefhebber, heb ik de dames dus lekker hun eigen gang laten gaan en heb ik zelf de dichtstbijzijnde TAG Heuer AD en daarna een leuke bar opgezocht. ![]()
Deze twee nieuwe modellen had ik nog niet irl gezien of bepoteld. Dus meteen maar eens gedaan: de GULF Fomula 1 auto/chrono, in titanium en de Carrera Moonphase, in steel/rose gold.
Mijn bevindingen: allebei leuk en mooi. Maar niet voor mij. Toch leuke passessie en gesprek gehad!![]()
Toen tijd om even wat te hydrateren.
En weer terug bij ons hotel, direct aan zee, nog even genieten van het mooie uitzicht en de prachtige zonsondergang.
Haha grappig toen we net terugreden van de Tzamaika beach bar zei ik nog, kijk daar ligt een tweemaster ![]()
Strandje daar is ook top:
Vandaag met de kinderen naar Toystory 5 geweest.
Toen deel 1 uit kwam was ik net zo oud…… time flies.
Hey, wij hebben dus waarschijnlijk naar hetzelfde schip staan kijken! Da’s idd grappig! Nog steeds naar je zin ook, hier?![]()
![]()
![]()
Zeker, maar morgen vliegen we naar huis.
Eerst nog een tussenstop bij de Klinis fabriek en dan naar de luchthaven ![]()
Ah, jammer dat het weer bijna voorbij is! Maar veel plezier nog morgen en een goede en veilige vlucht terug naar huis!![]()
Oh en heeft het bruidspaar uiteindelijk nog ‘ja’ gezegd tegen elkaar, m.a.w. is de missie geslaagd?![]()
Hahah ja gelukkig wel, was een mooie bruiloft!
Bedankt en jullie nog lekker genieten hier ![]()
Grappig daar liep ik 2 weken geleden ook langs, zag er van buiten wel tof uit. Was het wat? ![]()
Hmm, eens zien… Wat gebeurde hier allemaal, vanochtend?![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, ja. Wel leuke tent. Nog beetje rustig. Maar was overdag, natuurlijk.
Wolbrook banden zijn ook hier binnen.
Orange en grijs voor de 1521 polished blue, daar gaat nu lekker zomers de oranje band op.
Had ook de desert kleur besteld, in de hoop voor een leuke match met de Galeazzi.
Nu sta ik zelf nog niet te springen van enthousiasme.
Wat denken jullie?
Ik vind hem zeker niet misstaan.
Wel even de bandenpennen er wat beter in doen. ![]()
Ik vind ‘m wel tof juist ![]()
Beetje een heel beige toestand, vind ut niet super.
Ik zou t niet doen.