Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Misstaat niet. Maar misschien zit de kleur van de band te dicht op de lumekleur, die zo wel erg benadrukt wordt.

2 likes

Ja, dat is toch gek hè, dat werkt vaak juist goed… het terug laten komen van bepaalde dial (kleur) details in de bandkleur. Maar in dit geval idd niet.

Het blijft toch altijd een beetje een gok, helemaal goed of nét niet, en dat zie je pas ‘in het echie’.
“The watch chooses the strap” :slight_smile:

2 likes

Dan wordt het een contrast kleur. Welke?
Geen idee……

1 like

Toch even een avondwisseltje van de :shield: naar de :shark:

15 likes

Leuk om zoveel reacties te zien op mijn vraag :smiley: :pray:
Ook zeer interessant om te lezen wat jullie ervan vinden (en waarom).

Al met al blijft het lastig om bij dit horloge een interessante kleur band te vinden.
In de winter leeft de Galeazzi op een leren band van ColaReb (geweldige leren banden trouwens). En ook op zwart rubber is het mooi.

Paar maanden terug had ik ook deze licht beige band (van CNS) erop, die heeft nog wel een soort “frisse” uitstraling (voor de afwisseling).

Maar de “desert” kleur van Wolbrook…

Ik heb hetzelfde, wordt sowieso niet echt “gepakt” door deze donkerbeige kleur. Was er al wel beetje bang voor… voortaan toch maar op mijn gevoel afgaan.

Misschien als het echt donkergroen is?

Had een tijdje geleden al eens allemaal bandjes erop gezet en foto’s gemaakt om te vergelijken.

Maar over de desert Wolbrook:
Hoe meer ik naar het plaatje kijk, hoe duidelijker het is voor me: dit is het niet qua kleur op dit horloge.

Dus… als iemand deze band graag wil overnemen, of nog liever: ruilen tegen een donkerblauwe of zwarte Wolbrook. Stuur me een berichtje :slight_smile:

7 likes

Volfens mij werkt t niet omdat ie net niet dezelfde kleur is of ben ik nou gek aan het worden?

2 likes

Deze ligt nu thuis op me te wachten, die zou voor jou ook wel eens kunnen matchen. En als ie te donker is kun je hem een keer in de wasmasjien doen, wordt ie wat bleker a la een spijkerbroek.

6 likes

De Wolbrook ‘army green’ is wel een stuk donkerder / anders van tint dan die op jouw plaatje…

(overigens geen eigen foto → https://www.reddit.com/r/Watchexchange/comments/176iflw/wts_wolbrook_aka_joseph_bonnie_tropic_rubber/)

3 likes

Ooooh, waarom hebben we toch geen drie armen… :innocent:

Ik zit trouwens te piekeren of die desert Wolbrook misschien wat zou wezen op de (linkse) Serica…

13 likes

Nee hoor, dat klopt helemaal.

Qua kleur zou dat zeker een kanshebber zijn en je kunt idd nog wassen om de kleur te tweaken :rofl:
Weet alleen niet of ik canvas (op diver) een mooie combi vindt, in mijn hoofd “hoort” canvas bij een field watch. Onzin natuurlijk. Misschien gewoon maar eens proberen, om het mee te maken.

Idee dat alle Wolbrook kleuren een tint donkerder zijn dan wat je meestal ziet (ook donkerblauw is erg donker). Juist leuk en mogelijk wel een match met de Galeazzi idd.
P. S. de tropics in die foto’s zijn allemaal van CNS.

Ik woon in Amersfoort en werk in Amsterdam Zuidoost. Als je daar toevallig eens in de buurt bent, ben je welkom :slightly_smiling_face:

1 like

Wel een lekker setje hoor zo op rubber :ok_hand: Mooie collectie.

1 like

15 likes

19 likes

Mooi combi met de orange :+1:

1 like

Ik heb me over een bankje laten buigen

11 likes

Ja, dat oranje canvas met de matte kast is wel een mooie combinatie zo!

Dat heb je met die meidendrankjes…

En op de valreep een goedemorgen!

Irritant trouwens, deze had op vakantie ergens wat magnetisme opgepikt:

Even op het demagnetiseerapparaat en hoppa, hij kan er weer tegen :+1:t2:

14 likes

Dat can(vas) prima!

1 like

Grrrr had op Vinted een “nieuwe” squale tropic besteld en die kwam in mijn vakantie binnen:

Aankoopbescherming is natuurlijk al verlopen dus ik heb gewoon een hele dure sluiting gekocht…

Sorry even de frustratie eruit gooien :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

:pensive:🫨:rage:

1 like