Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Hey, wat super leuk, man!:ocean:

1 like

Leuk hoor! :ocean:

1 like

O.k., vandaag de hele dag doorgebracht in de charmate stad Chania, waar we 15 jaar geleden voor het laatst waren. De jongste bestond toen nog niet eens.:blush:

Uiteraard even bij de lokale TAG Heuer AD langsgeweest en wat gepast, maar toch maar effe niks gekocht. De Aquaracer vond ik eigenlijk nog het gaafst.

Nog best wel een stukkie rijden. Dus we gaan zo weer terug.

Gewoon met de auto, hoor. Maar vind ze altijd zo charmant, die oude Vespaatjes!:smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Ja, zo maken ze ze niet meer😎

1 like

Die is echt top :+1:t2:

1 like

leuk! was je niet bang dat je m zou verliezen ?
ik heb vroeger ge windsurft

1 like

12 likes

Ziet eruit als een heerlijke vakantie Ed! Hele mooie foto’s. En leuk dat je tussendoor nog wat passessies met mooie horloges kan doen. :smile: Die crème kleurige is echt tof! Die kende ik nog niet.

1 like

Storm en onweer in Mullerthal.
Camping Musical afgelast…kinderen op bed. dus nu moet ik onder het genot van een biertje vanonder een luifel naar het onweer kijken.
Mijn avond kan niet meer stuk :grin:

11 likes

Sommige mensen hebben altijd mazzel……

2 likes

Leuke stad! Wij zijn er ook 2x geweest in de vakantie :+1:t2:

Het fijnste is dat je niet naar de kindermusical hoeft

3 likes

Wat een kl@te leven heb jij zeg :wink::beers:

1 like

Nou de eerste paar paddles voelde het een beetje wobbelig op de pols maar dat komt meer door de wetsuit. Hij zat er strak op en bleef goed zitten. Maar t spookte wel door mijn hoofd van wat als ie los raakt. Het was maar navel diep maar toch…

Maar erg leuk om te doen en best pittig. Van de vele pogingen in 1,5 uur maar 2 keer gelukt om al staand een stukje op een golf te rijden. De rest was hilarisch voor de toeschouwers

1 like