Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Met jouw massa Squale gijzeling is het niet gek dat er 1 probeert te ontsnappen…

3 likes

Dit model heb ik er ook standaard op zitten.

:rofl: :sweat_smile:

Ik heb toch een iets ander model dan. :joy:

2 likes

19 likes

Geloof mij, echt een fijn horloge :wink:

fijne dag en niet teveel drinken he :grinning:

18 likes

Scherpe foto :ok_hand:t2: mooi horloge :smiley:.
Zal niet te veel drinken.
#budgetbier
Proost

14 likes

Geweldig want ook daar zijn de Squale’s voor bedoelt, toch :boom:

1 like

Oeiii komt goed af zo :rofl:

Hier nogsteeds de HGP maar lees stiekem alles lekker mee hoor.

14 likes

Beetje cultuur gesnoven, vandaag.

Heel gaaf!:star_struck: Maar pfoeh, wat was het heet!:hot_face:

Net lekker gegeten en een paar ijskoude gele rakkers. We sluiten af met een Raki. Yamas!

18 likes

Lang niet gepost hier :wave:

Vandaag weer een keer deze gepakt. Moet ik toch vaker doen met dit weer :sweat_smile:.

23 likes

Goedemorgen Squalistas!

Mooie foto’s’ Ziet er echt prachtig uit daar!

Ja, met dit weer zou iedereen die in het gelukkige bezit van een Squale is ‘m eigenlijk verplicht moeten dragen :laughing:

5 likes

Ouwe zooi!
Wordt tijd dat ze daar een luxe resort neerplempen….

1 like

Sowieso vervallen, stoffige teringzooi, dat hele eiland en nog belachelijk heet ook! Volgend jaar ga ik weer gewoon naar Texel!:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Moguh ! Vandaag een dagje zonder program. En deze knappert even op een rubber racing gezet !

16 likes

Good to have you back! :ok_hand:t3:

Morgen gaat de blauwe COSC hier ook weer om, om mee te gaan op vakantie :+1:t3:

In de tussentijd doen we het hiermee

16 likes

:joy: dat past wel bij mij, ik ga zelf naar Schotland, ook van die mooie oude troep, maar dan met regen en 16 graden :rofl:

2 likes

Ja, die past er goed bij :ok_hand:

1 like

Beetje off-topic maar ik ben gisteren positief verrast met een Marktplaats aankoop. Ik heb een Zulu Time (Longines) op de stalen band en wilde er een originele Ieren band met de super mooie (en ook belachelijk dure) vouwsluiting. Die sluiting kon ik van iemand 2e hands overnemen, dan zou ik alleen nog de leren band moeten bestellen maar toen ik het pakje opende zat de leren band er ook bij. Super blij mee, draagt zeer comfortabel :ok_hand:

14 likes

Ook geen straf. :+1:

1 like

Eerlijke lui, ze zijn er nog wel ! Prachtige band en dito sluiting

2 likes

Iemand op dit forum raadde mij de tropic aan van squale zelf- hele goede tip! Draagt fantastisch en maakt t horloge als duiker af voor mij

16 likes