Waar zit je ook alweer, Vries?
Vandaag een vakantie bezoekje gebracht aan de ‘Hohen Bogen’, een voormalige top secret NATO afluisterbasis bovenop een berg aan de grens met Tsjechie. Een behoorlijk deel met de kabelbaan en het laatste stukkie te voet…
Helaas maar één horloge meegenomen op vakantie, dus even geen Squale content ![]()
Gelukkig was er nog wat bij te drinken! ![]()
Volgens mij op Malta! ![]()
Goedemorgen.
Maar 1 horloge mee op vakantie dus geen keuze stress.
Aan de andere kant wel veel tijd om het internet af te struinen naar nieuwe horloges
Haha, same thing , here!![]()
Heel fraai de Squale no-date ![]()
Ik moet nog op vakantie, zal ik dan maar meerdere horloges meenemen om m’n lieftallige vrouw tevreden te houden ![]()
Gewoon één horloge mee. Loop je tenmiste niet steeds met al die horloges te klooien en heb je verder alle tijd en aandacht voor je vrouw. En, dit is echt zo, je ontwikkelt een bepaalde band (pun intended) met een horloge, wanneer je het een paar weken non-stop omhebt en er allerlei dingen mee beleeft! Daarnaast is het is echt heerlijk om na een vakantie opeens al je horloges weer terug te hebben! Bijna een soort cadeautje!![]()
Dat is zeker waar! Ik neig ook naar 1 horloge maar omdat we o.a. wat oude kastelen gaan bezoeken wil ik een leuke vintage mee voor de sfeer. Echter bij regen heb ik liever iets wat waterdicht is ![]()
Ja dit klopt helemaal, neem normaal ook alleen het horloge mee wat om mijn pols zit.
Soms wel nog een bandje extra om af te wisselen.
Doe je die in de koekenpan of in de frituur?
[quote=“louis, post:3800, topic:601681”]
Doe je die in de koekenpan of in de frituur?
De bbq is ook een optie. ![]()
Eerst wat meer eten geven, deze zijn graat mager.
I’ll see myself out…
![]()