Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Ik ga de marina/militare eens testen op de “gangreserve” zo heet dat toch ? Kijken hoe lang het uurwerk in rustte blijft lopen.
Draag tijdelijk de Willard op staal…nu maar geduldig wachten :smile:

14 likes

Ook een hele gave! :ok_hand::ok_hand::facepunch:

1 like

Is ook geen straf….

1 like

Was natuurlijk al klaar voor de zomer met de Green Ray, maar een echte beater voor de vakantie en een beetje kunnen afwisselen is wel lekker dus… NA:

12 likes

Ik heb toch maar besloten m’n vissen niet op de bbq te gooien vandaag. Wel heb ik iets anders wat ik met jullie wil delen. Ik had een paar dagen geleden juist een goeie Marktplaats ervaring waar ik over schreef, maar zojuist kwam ik de volgende advertentie tegen:

Zo’n titel bij deze foto, en dan ook pas 14 dagen actief op Marktplaats. En dan niet een heel bekend en gewild merk maar een Squale…. ???

8 likes

Ja, altijd goed :muscle:

Ik zag ‘m net ook: alarmbellen, rode vlaggen, alles!

2 likes

Lekker nachtje achter de rug met een goed glas whisky :tumbler_glass:, was zo stil in de kroeg? Sluitingstijd?
Maar goed vanmorgen begon mijn Matic te schreeuwen dat ie om de pols wilde, dus heb hem zijn zin maar gegeven :wink:. Lag er heel laat in, maar er ook weer vroeg uit, moest eea gebeuren vandaag.
En dan die meshband, zit zo lekker om de pols :+1:

Fijn weekende mannen, vanavond maar weer aan de whisky :smiley:

12 likes

Heel eerlijk, ik vind het een verdachte advertentie.

Nou, dat dus.

1 like

Pool life :swimming_man:

Tsja, voor de rest verkoopt ie veel muziek spul. Mocht je hem willen, gewoon langsgaan. Kan zijn dat ie gewoon een nieuw account heeft gemaakt ofzo. We hoeven ook niet gelijk het ergste te denken toch?

7 likes

ik zal eens reageren :wink:

2 likes

Ja, zeker, maar dat zo’n oplichter voor Squale kiest vind ik toch wel verrassend

1 like

Ja, ik wilde het uit nieuwsgierigheid ook doen…. Maar ik denk dat-ie ‘m er snel van af haalt.

Ben benieuwd of ik antwoord krijg….

1 like

ik denk dat het geen oplichter is

1 like

op zulke reacties reageer ik meestal niet…
ik heb er een mooie reactie van gemaakt

1 like

Dit is wel zo overduidelijk oplichting…

1 like

Hoeft inderdaad niet, gebeurde wel. :sweat_smile:

Maar hij heeft wel precies gewild spul erop staan… En hoe verdien je meer dan met 1 nepvertentie? Met meerdere nepvertenties…

Maar alle gekheid op een stokje. Het is slechts een hele slechte aanname van mijn kant, proberend te denken als een dergelijk iemand.

1 like

Ja, dat denk ik ook, maar ik ben wel benieuwd of ik antwoord krijg op m’n bericht.

2 likes

maar voor de liefhebber heb ik nog een mooie light bleu squale matic liggen
met ongebruikte mesh en extra bandjes
in nieuwstaat
lekkere zomerklatserrrrrrrt

3 likes