En dan is het straks gewoon een medegluurder van HF. ![]()
Das een andere prijsklasse ![]()
Ja, daar heb ik ook al aan zitten denken, misschien is het wel één van ‘ons’
er kan wel iets vanaf , vind het wel leuk als ik iemand van hier blij kan maken…
en je bent gelijk klaar met bandjes ook
inderdaad
Hahah true, maar ik koop mijn Squales (en andere horloges) eigenlijk bijna alleen maar met “werk” vaak de halve prijs en weer wat leuks te prutsen.
Van de week deze 2,5 jaar oude Laco binnengekregen als project:
Ding liep voor geen meter, maar dat is de hobby ![]()
Dat maakt het wel tot een echte hobby…. ![]()
Zeker en je krijgt ook een ander “klik” met een horloge als je hem zelf geserviced hebt vind ik, raar maar waar ![]()
ja dat zelf aan horloges sleutelen zie ik niet zo zitten.
Maart het zou wel leuk zijn als ik zelf wat kan repareren en afstellen
misschien eens een cursus doen…
volgens mij kost een matic op mesh nieuw 1600
Heeft de Marktplaats verkoper al geantwoord? Bij mij wel, hij heeft Assendelft als woonplaats maar nu zegt-ie dat het afhaal adres in Roermond is ![]()
okay . duidelijk. een oplichter
reageer fe terug en vraag of het ook in enchede kan ![]()
hij heeft ook bij mij teruf gereageert
van zn vader geweest geen doos weinig gedragen weet niet hoe oud
en reageerde niet op mijn vraag of ik kan ophalen en of er wat van de prijs af kan
Ja dan is het wel duidelijk.
Heb net een keurig bod gedaan van €495,-. Kijken wat ie mij heeft te vertellen ![]()
Zeg maar dat je daar een paar matties hebt wonen die hem wel kunnen ophalen en handje contantje kunnen afrekenen. ![]()
ze laten je gerust naar een fake adres rijden hoor…
Hoeveel heb je geboden? Dan weet ik ff hoeveel ik moet bieden want hij zegt dat ik te laag zit ![]()
Ik heb het niet over de prijs gehad….
Ik heb wel al een melding gedaan in de hoop dat Marktplaats dit account verwijderd. Er zijn natuurlijk beginnende ‘Squalistas’ die nog geen idee hebben hoe al die mooie modellen heten.
Je wilt een concrete afspraak maken, maar meneer wil hem niet vasthouden, want meerdere geïnteresseerden. Hij zoekt gewoon de eerste die hem aangetekend wil laten versturen en die krijgt een baksteen. ![]()