Ik koop ze eigenlijk altijd gewoon z.g.a.n. voor de halve prijs ![]()
Met marktplaats ‘verzekering’ doet ie zeker ook niet ![]()
Precies dat.
Iemand beet, want de ad is eraf.
Of iemand is heel blij ( koper dan wel verkoper of allebei) , of het was een meelezer die eieren voor z’n geld koos.
Edit: staat er weer op ![]()
Je hebt altijd baas boven baas…
Yessss net een Squale gekocht!!!
Zit alleen geen doos bij want uit zn vader zn erfenis.
Denk dat het te heet werd onder zn voetjes. Al die vragen en mensen die willen doorpakken.
Of zijn er ook biedingen gedaan!?
Jammer dat ie niet echt in Assendelft woont dan had ik even langs gelopen. Roermond is wat ver. Alleen al op alleen verzenden heb ik niet eens de moeite genomen te reageren…. Moeimakers
Edit !
Serieus??
Er zijn inderdaad ook biedingen gedaan!
Niet dus! ![]()
Nee jo. Grapje!
Kijk wel uit. Heb ik HF voor, voor een aankoop van een 1521.
Altijd het zelfde gelul daar op Αεροδρόμιο Ηρακλείου
Balen, dat wordt een latertje vannacht dan
Yep…
Nou, nu boarden. Spreek jullie later, mannen!![]()
Goeie vlucht ![]()
Wel mogelijkheid om een biertje te kopen?
Ik heb meestal niet zo’n probleem met vertraging als we maar wel in de lounge kunnen
![]()
Nou Heraklion is niet het toonbeeld van een goede uitgeruste en schone luchthaven, daar wil je niet te lang wachten ![]()
Thanks! Ging allemaal goed, verder en nu weer lekker thuis!![]()
Nee. Maar in het vliegtuig gelukkig wel!
Helemaal mee eens. Vorige keer op Chania gevlogen. Dat beviel een stuk beter. Dus dat doen we volgende keer maar weer.
Anyway, even lekker bijkomen, op m’n ouwe vertrouwde bank, met een lekker vertrouwd en ijskoud Hertogje! En morgen lekker heel asociaal lang uitslapen!![]()
![]()
Zie trouwens dat ie nog op Griekse tijd staat. Nou ja, ga morgen toch wisselen. Wordt wel weer eens tijd, na 16 dagen hetzelfde horloge!![]()
![]()
Welkom thuis!
En goedemorgen ![]()
Wat is het toch altijd kak om een foto te maken van een horloge met een bol glas… je ziet altijd je telefoon ![]()
Zwarte willard ook mooi