Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Matching blauwe polo vandaag.

16 likes

Ja, dit heb ik toch ook wel gemist, hoor: lekker m’n favoriete muziek luisteren op vinyl, met een ijskoud Hertogje erbij! #heppiedepeppie :notes::beers::blush:

14 likes
2 likes

Gezondheid

Voor de liefhebbers…

Beter te duur dan niet te koop :laughing:

7 likes

Ja had hem gezien, wat een monsterbedrag :scream:

1 like

Valt nog wel mee.

Blijft een kwestie van vraag en aanbod. :person_shrugging:

3 likes

Hé, ik kan het blauwe (horlogemarkt) weer zien :grinning: Ik dacht eerst TL-2 te zijn geworden maar dat duurt waarschijnlijk nog minimaal 25 dagen……

2 likes

Poah, ik heb dus goud in de handen. Iemand belang bij die van mij? Kan nog wel ietsje van de prijs af :joy:

15 likes

:point_up_2:

1 like

Ik heb een nieuwe manier gevonden om zonder reflectie op het glas een wristshot te maken. Liggend op de bank :star_struck: had iemand hier me dat niet eerder kunnen zeggen?

15 likes

Wat blijft die SC toch een fantastisch horloge :star_struck:

17 likes

Ik zie dat die nieuwe militaire oranje ook €1750,- kost. Dus zo super belachelijk is het eigenlijk niet.
Gewoon een beetje aan de hoge kant. Maar dat vind ik van alle 1521 wel als je ziet hoeveel duurder die de laatste drie jaar zijn geworden.

4 likes

Mooi voor @Gup , haal hem weer over een maandje of wat wel bij hem op met wat afschrijving aangezien het vast z’n kleur niet is :wink:

3 likes

Ik vind dat ze vroeger gewoon heel erg goedkoop waren. :person_shrugging: :wink:
En alle horloges zijn (veel) duurder geworden; van Seiko tot Omega. Dus, ach ja…

2 likes

Hear hear. Helemaal mee eens. Vooral die planet ocean is veulste duur… :roll_eyes: maar wil er zo graag een :yum:

3 likes

Hier nog een fan. Behalve van de prijs, dan… :grimacing:

3 likes

Persoonlijk vind ik de maat en de prijs te dik.
Twee keer zo’n ding gehad, zijn wel top klokkies……

1 like

Het mooiste zou zijn als ze het nieuwe model ook in 39,5 uitbrengen. Dan sta ik wel in de rij :ok_hand:t2:

Meh toch te vroeg weg gedaan. Heb jij even geluk @Reginald_Forman :wink:

1 like