Wie wat bewaart die heeft wat. ![]()
Maar hij gaat nog nie weg hoor ![]()
Idd en laat ik daar niet zo goed in zijn.
Ja, dat blijft toch een topper! Heb jij ‘m op stalen band gekocht, of heb je die stalen band er zelf bij gekocht?
Heb de stalen band direct meebesteld toen ik hem kocht ![]()
Alweer de gehele vakantie op pad met de Squale, met een fijn bandje overgenomen van @louis
Vandaag weer eens gesnorkeld, zo’n MN bandje geeft toch wel wat meer zekerheid dat het horloge ook op de pols blijft zitten, ook als toevallig één van de band-pennetjes het begeeft.
Beetje troebel meertje bij Gourdon (Frankrijk) helaas…
Daarna lekker aan het koken geslagen op de camping.
Lekker hoor!
Vooruitzicht op een vakantie is nooit verkeerd.
Helaas is de vakantie voorbij. Voordeel is wel dat ik ineens weer heel veel keuze heb. Vandaag dus m’n baby om de pols! ![]()
Wat een topper is het ook Ed. Zag afgelopen week de zwarte glassbox in de vitrine staan, prachtig.
Voorlopig nog even de vakantie beater.
Thanks!
En ja, deze bedoel je?
Tijdje geleden gepast en is ook erg gaaf, idd!
Maareh, nog veel plezier, op vakantie! Ik heb ook enorm genoten van mijn HGPeetje, afgelopen weken, in Griekenland!
Vind los van de kleur dat deze niet op staal moet.
De MM heeft toesjoer 48 uur gelopen en vanmiddag zei het uurwerk STOP dus al met al een mooie gangreserve ![]()
O.k., nu doorpakken! Effe 'n nachtje doorhalen en dan zijn we er!
![]()

Sorry, de reverse panda bedoelde ik. Volgens mijn vriendin ‘precies hetzelfde’ als de Speedmaster Reduced, waarvan ik al eens had gezegd dat ik die nog wel ging kopen en al een keer heb gepast waar zij bij was.
De Skipper stond er naast, die vond ik ook wel geinig. Helaas beide niet kunnen passen.