Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Ah ja, dat was m’n eerste glassbox-crush! Lange tijd gedacht dat die het zou worden. En vind 'm nog steeds geweldig! Maar het werd uiteindelijk de blauwe en daar ben ik dus nog steeds stapelverliefd op! :smiling_face_with_three_hearts:

Skipper is zeker ook gaaf!
Maar eigenlijk moet je ze echt een keer passen! Dan zie je hoe mooi ze echt zijn en fraai ze dragen. Echt wel heel anders, lees: beter :wink: dan een Speedmaster reduced.

Maar goed, ik zal binnenkort weer eens even een Squale omdoen. Die krijgen de laatste tijd toch wat weinig aandacht, met alle concurrentie. Blijf het een leuk merk vinden, hoor!

2 likes

Deze kan ik beamen!

Oef deze is wel heel sexy :heart_eyes:

Maar ik heb dan ook wat met een reversed panda:

Al komt deze natuurlijk totaal niet in de buurt van de Glassbox qua kwaliteit én prijs

9 likes

Morning

19 likes

Phoh lekker man! Horloge en uitzicht! Geniet van je vakantie :sunny:

1 like

Goeiemorgen, camo vandaag!

15 likes

Ik zie dat die Squale uit Assendelft toch weer op marktplaats staat.
Zelfde foto’s, zelfde omschrijving. :thinking:

3 likes

Ik trek hem uit ze huis :crazy_face:

2 likes

Jeetje wat blijft dat blauw toch mooi :blue_heart:

14 likes

De handdoekjes zijn al gelegd?

1 like

Ja ben te laat voor de party, zo voelt het. Dan maar wachten op een editie die echt triggert.

De Ocean blue blijft op de radar maar voor nu geen zoektocht.

Het geblokkerde mp account is blijkbaar unblocked want kreeg uit dat account een reactie vanmorgen met hetzelfde verhaal

Woont in Assendelft, ophalen in Roermond en was van vader en weet verder niks? :roll_eyes:

Goedenavond

Toch vreemd hoe dat gaat bij MP…. Al die Rock LP’s die hij te koop aan biedt hebben allemaal andere achtergronden, hoeveel verschillende laminaatvloeren heeft deze man/vrouw :thinking:

Deze Squale bestaat in ieder geval wel echt maar is niet te koop….

13 likes

Voor de liefhebbers… nu net op Chrono24. :us:

Een 1521 die je niet vaak ziet. Hele nette prijs.

https://www.chrono24.nl/squale/1521-steel--id47782750.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

6 likes

Goedkoop is hij wel, mooi daarentegen wat minder :sweat_smile:

Ik heb ook vandaag weer een Squaleloze dag, morgen maar weer eens verandering in brengen:

10 likes

Bijna niet te zien :joy:

1 like

Model is heel nice maar de zijkant van de kast.
Lijkt wel of die op een bandschuurmachine gelegen heeft of had de verkoper het horloge wat beter af moeten die, vet en krassen.

3 likes

Oei, die heeft een zwaar leven gehad! :grimacing:

1 like

Oh oh oh, eerst allemaal applaus als iemand z’n horloge gebruikt waarvoor die bedoeld is. Maar zodra we een paar krasjes zien op een horloge van 9 jaar oud schieten we allemaal in de kramp :joy:

Geintje natuurlijk :laughing: Ik denk overigens dat het erg door de belichting komt. Want écht diepe krassen of butsen zie je niet. Ik vind dit horloge dan wel weer tof omdat het een oudere dial is “T”, ouder horloge (2017), dus met ETA-uurwerk (voor mij een pré), albino model (zie je niet vaak) voor 400 euro. Het is alleen jammer dat de import er dan weer bijkomt plus duurdere shipping. Maar voor een verzamelaar is dit zeker een leuk horloge. :slight_smile:

Geleefd!! :crazy_face:

5 likes

Ik ben het wel met je eens dat we ook weer niet te panisch moeten doen over een krasje op een toolwatch :ok_hand:t2:

Maar dat neemt niet weg dat je er wel gewoon voorzichtig mee mag doen, we zijn tenslotte geen bootwerkers :yum:

8 likes