Ah ja, dat was m’n eerste glassbox-crush! Lange tijd gedacht dat die het zou worden. En vind 'm nog steeds geweldig! Maar het werd uiteindelijk de blauwe en daar ben ik dus nog steeds stapelverliefd op!
Skipper is zeker ook gaaf!
Maar eigenlijk moet je ze echt een keer passen! Dan zie je hoe mooi ze echt zijn en fraai ze dragen. Echt wel heel anders, lees: beter dan een Speedmaster reduced.
Maar goed, ik zal binnenkort weer eens even een Squale omdoen. Die krijgen de laatste tijd toch wat weinig aandacht, met alle concurrentie. Blijf het een leuk merk vinden, hoor!
Toch vreemd hoe dat gaat bij MP…. Al die Rock LP’s die hij te koop aan biedt hebben allemaal andere achtergronden, hoeveel verschillende laminaatvloeren heeft deze man/vrouw
Deze Squale bestaat in ieder geval wel echt maar is niet te koop….
Model is heel nice maar de zijkant van de kast.
Lijkt wel of die op een bandschuurmachine gelegen heeft of had de verkoper het horloge wat beter af moeten die, vet en krassen.
Oh oh oh, eerst allemaal applaus als iemand z’n horloge gebruikt waarvoor die bedoeld is. Maar zodra we een paar krasjes zien op een horloge van 9 jaar oud schieten we allemaal in de kramp
Geintje natuurlijk Ik denk overigens dat het erg door de belichting komt. Want écht diepe krassen of butsen zie je niet. Ik vind dit horloge dan wel weer tof omdat het een oudere dial is “T”, ouder horloge (2017), dus met ETA-uurwerk (voor mij een pré), albino model (zie je niet vaak) voor 400 euro. Het is alleen jammer dat de import er dan weer bijkomt plus duurdere shipping. Maar voor een verzamelaar is dit zeker een leuk horloge.