Jij wel een beetje toch? ![]()

In principe mee eens. Ware het niet dat ik eigenlijk geen horloges meer heb, waarvoor ik zó weinig geef, dat schade me niets uitmaakt. Ik ben gewoon té precies, té voorzichtig en vind het snel zonde… ![]()
Wie zegt dat? Hoe weet je dat nou? ![]()
Oké, een beetje wel ![]()
Maar onderdeel van “het zwarte koor” dus toch minder lomp ![]()
Jouw muziek smaak is te goed voor een bootwerker ![]()
Haha, dank!
![]()
Ik had me enorm verheugd op m’n NA. Eindelijk zomers wit, witte bezel, witte band. Iets waar ik al 2 jaar naar op zoek ben (na de verkoop van m’n witte Snoopy moonswatch).
Maar het had niet zo mogen zijn. Het uurwerk is DOA. Hopelijk kan het een garantiekwestie worden, ipv geld terug, want ik wil het horloge wel graag houden. Maar het is een Duitse overstockhandelaar dus ik vrees ervoor.
Plaatje voordat 'ie weer terug de doos in gaat:
Wat is DOA?
Jammer dat ie niet goed werkt, hopelijk wordt het opgelost.
Dead on arrival.
Ja, da’s mooi köt. Wel een lekker zomerse
Hoop dat er een goede oplossing voor komt! Succes!
Niet leuk ! Hopelijk wordt het netjes afgehandeld
Que? Waarom ken ik die niet ![]()
Wij komen morgen thuis van vakantie en vrijdag ploft de Scurfa M.S. al op de mat
zin in
Luna Time. Is niet helemaal onbekend hier op het forum, toch? Maar squale is niet echt een merk wat ze doorgaans voeren. Deze die ik kocht was de enige squale (en het enige stuk ook).
Balen! Hopelijk wordt het netjes opgelost.
Net te laat voor de vakantie! ![]()
Ach er komt altijd wel weer een volgende vakantie
(en meestal vrij snel
)
Aii dat is klote. Jammer wel, want leuke uitvoering. Hopelijk komen ze met een goede oplossing.
Weer een leuk “satisfying” klusje, de quartz miste de veer om de draairichting van de bezel te blokkeren, deze kon dus vrij ronddraaien. Eigenlijk niet onoverkomelijk, maar you cannot unknown it…
Dus op ali een rolletje RVS 0.7mm veerdraad besteld en een andere 1521 gebruikt als voorbeeld:
Hij klikt weer en blokkeert weer, dikke blij ![]()
Handige donder
Ach lekker prutsen ![]()
Nee, ik snap je hoor.
Foto lijkt misschien wat vertekend.
Wel mooie release: de Squale Matic is er nu ook in een kleiner formaat, 39mm. De normale lijn was erg mooi maar voor veel mensen veeeeel te groot.
Die rubberen versie met zwart goud is wel mooi hoor…
Maar mij te duur…!
Matic in 39mm
!!