Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Gefeliciteerd Gert :+1:t2:

Van Harte gefeliciteerd!! Geniet van je verjaardag :partying_face::birthday:

Gefeliciteerd Gert! :partying_face:

Van harte gefeliciteerd, en een fijne dag! En dat ziet er zeker uit als een bijzonder horloge :ok_hand:

En de Rambo niet vergeten :crazy_face:

15 likes

Heb ik deze shoot al eens met jullie gedeeld, ik weet het niet meer door al die warmte.

14 likes

Van harte @GertNL !

Vandaag weer strand dag zonder squale maar met ajepee

12 likes

Gefeliciteerd met je

kerel! :partying_face: :beers:
En geniet van je ontbijtje! :coffee: :croissant: :yum:

Hieperdepiep!!!:tada::tada::tada:

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooi levensjaar van.

14 likes

Gefeliciteerd

Blijft leuk

1 like

Ja hè, zo fout dat hij leuk is :innocent:

Wat ik dan weer jammer vind, is dat ze de kroon op 3 uur hebben gezet. Voor mij haalt dat één van de belangrijkste kenmerken weg bij de Matic.

Gezellig Gert en gefeliciteerd!! :partying_face:

Mailtje gehad. Het horloge wordt ter reparatie opgestuurd. Dus nog even wachten maar hopelijk in de septembermaand er maand alsnog van genieten. Nog één keertje om voor de doos dicht getaped wordt :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Hallo Squalista :grinning:

Eergisteren deze L-BigEye aan de pols mogen voelen, aanwezig datwel, maar dat krijg je al snel met een kastmaat 41 mm. gemeten zonder de kroon en pushers. Ik twijfel nog :thinking:

9 likes

Mooi ding hoor :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig ! Kan je goed hebben

1 like

Super bedankt allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

Dat vindt ik wel een goed voornemen :ok_hand:

2 likes

Ik vind dit model echt geweldig, echt een eigen stijl van Longines, net als de Legend Diver en Zulu time dat ook zijn (in tegenstelling tot de zeer populaire laatste versie van de Hydro Conquest, als je het mij vraagt)
Hoe voelde het horloge om de pols, ik denk dat je daar je beslissing van moet laten afhangen….

1 like