Van harte Gert!
Gert, gefeliciteerd man.
Oefff mooi zeg!
Geweldig mooi horloge met (zoals al eerder aangehaald) een eigen smoel.
Staat prima op jouw pols ![]()
![]()
![]()
Het horloge voelt niet bepaalt licht aan de pols.
Maar dat kan ook niet anders met een forse kastmaat van 41 mm.
Maar de performance maakt het dubbel en dwars goed ![]()
Heerlijk, geniet ervan ![]()
En nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Prachtig deze, en kan prima om de pols. Snap het gevoel echter wel met deze grootte. Benieuwd hoe deze in 39 zou zijn.
Weer thuis, dus gelijk even wisselen.
Kijk! En meteen de mooiste HFLE, tot nu toe, zeg ik geheel onpartijdig
, om de pols! ![]()
Ja ik moet zeggen, het is dan toch weer lekker om even te wisselen zodra je thuis bent, ook al is het juist zo lekker om met 1 horloge op vakantie te gaan.
Ik bedacht mij dat er nog wat nieuwe Wolbrooks op de mag lagen dus gelijk de blauwe even op de BB geslingerd. Hij is inderdaad een stuk donkerder. Qua kleur moet ik even wennen en weet ik niet wat ik beter vindt, maar qua draagcomfort gaat hij het wel winnen denk ik.
Ali:
Wolbrook:
Wolbrook:
Ali:
De Wolbrook is idd wat donker en kan op foto’s wel zwart lijken.
Ik heb dezelfde combi op mijn 1521. De Wolbrook dus. Ik vind het wel een heel fijn bandje. Maar idd, op foto’s neigt het nog weleens richting zwart.
Draagt absoluut beter dan de Ali, die overigens niet slecht is. Hij blijft er voorlopig ook zeker wel op.
En
Is hij absoluut niet, maar de foto kan hem zeker wel gaan vertekenen, zo donker als hij is.
Het is wel grappig dat wij horloge gekkies het stiekem toch belangrijk vinden hoe de kleur van een horlogeband overkomt op de foto’s ![]()
Idd. indien het de 39 mm. was geweest had ik de
knoop door gehakt. Maar ondanks de GROOTTE blijft het een hele mooie Longines mede door de BigEye min of meer een toolwatch/Chrono ![]()
Vooralsnog is de SQUALE favoriet !
Ja typisch… misschien zijn ze de catalogus / line-up aan het opschonen. De carbon T-183 is onlangs ook verdwenen van de site. Maar zo’n COSC model lijkt me toch een vaste waarde voor Squale ![]()
Deze pagina over de COSC staat nog wel op de site.
Discontinued
misschien wordt dit wel een echte money maker zoals de boys in het groen dat noemen ![]()