Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

16 likes

15 likes

13 likes

13 likes

Mede-COSC!

10 likes

O.k., ik ga even iets roepen dat mij opvalt en waar ik dus zelf ook wel mee te maken heb gehad.

Sommige rubber banden sluiten mooi aan op de kast, zoals deze van @VriesKou

en deze van @Reginald_Forman .

Dat vind ik dus mooi.

Maar hier, op deze foto van @Tmbrszs , zie je dus en hierbij zie je dus niet een (weet niet eens hoe je 't noemt) soort ‘onafgewerkte zijkant’, zeg maar.

En dat vind ik dan net wat minder fraai (hoewel ik de kleur en combi wel weer geslaagd vind). Ben ik een zeikerd (ja, kop 'm er maar in :stuck_out_tongue_closed_eyes:!) en hoe weet je van tevoren, wanneer je een rubber band bestelt, hoe dit uitpakt?

10 likes

Merkentrouw?:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zijn we allemaal hier, ieder op zijn ding.

Ja, deze blijft inderdaad heel tof!

Ik moet zeggen dat ik de blauwe Wolbrook steeds meer ga waarderen. Draagcomfort is een stuk fijner dan de blauwe Ali, en gelukkig hij meer blauw dan zwart :sunglasses:

En gelukkig met een afgewerkte zijkant anders vindt @TagEd het niets.

9 likes

Mja, dat wil je natuurlijk écht niet! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar idd, deze heeft bijvoorbeeld wel weer

Is dit trouwens een andere dan de Wolbrook die soms zwart lijkt op foto’s? :thinking: :camera_flash:

2 likes

Nee hoor :wink:

Plaatjes kijken :stuck_out_tongue_winking_eye: meestal kan je het wel redelijk zien of lezen in de omschrijving. Overigens heeft dé originele Tropic wel ook zo’n recht afgeknipt uiteinde :sweat_smile:

1 like

Hmm, ik ben best wel een slet. Hoewel, als het gaat om horlogemerken ben ik eigenlijk hondstrouw. Maar met banden… Neh, not so much. :sweat_smile:

Ja, da’s waar.

1 like

Buona sera!

15 likes

Nee hoor, dit is dezelfde zwartblauwe band!

1 like

Toch lijkt dit op een foto altijd heftiger dan irl. Ik zou een bandje er niet meteen op afschrijven.

Ik draag sinds kort deze Uncle Seiko “Chocolate bar” op m’n 62MAS, en die zit heerlijk. En oogt ook nog eens heel tof. Echt weer eens iets anders dan een Tropic die je al zoveel ziet. Maar dus ook wel recht afgesneden. Ach, prima toch.

12 likes

Goedemorgen!

11 likes

Naar ik begreep hebben de nieuwere versies van “dé originele Tropic” inmiddels ook een afgewerkt uiteinde. Ik zou er nog eentje van ze opgestuurd krijgen, maar dat lijken ze (typisch Synchron…) alweer vergeten. Dus ik kan het niet 100% bevestigen.

Anyway, met het bekende trio Wolbrook, Joseph Bonnie, HGP zit je sowieso goed.

3 likes

12/08 tijdens het wachten :sun_with_face:

9 likes

Mijn lieve Heer, wat een beestjes :smiley:

1 like

Ik sluit de deur wel! Denk ik…

Sorry, ik ga vreemd. :nerd_face::face_with_peeking_eye:

5 likes