Voorlopig de laatste foto van de blue polished bij mij om de pols
![]()
Straks een tijdje te zien om de pols bij @Tmbrszs ![]()
Voorlopig de laatste foto van de blue polished bij mij om de pols
![]()
Straks een tijdje te zien om de pols bij @Tmbrszs ![]()
Huh, wat?! Ga je deze ook al uitlenen? Of ben je 'm gewoon zat?
Wat een schitterend horloge die Serica. Leuk ook met d3 Franse aanduiding.
Lekkere zomerse Skwaaal ![]()
Sinds ik hem heb krijgen de andere horloges nog maar weinig draagtijd.
Ja, dat klinkt als een uitleen periode, of misschien een tijdelijke ruil β¦β¦ (?)
Ik heb de aankomende periode de 1521 van @Petteflet te leen. De kleur blauw is echt geweldig en vanuit verschillende hoeken weer anders. Ik zal dit topic ook lekker aanvullen.![]()
Ik ben hem zeker niet zat
Maar ik vind het wel heel leuk om goede horlogevriend @Tmbrszs ook de 1521 te laten ervaren. ![]()
Beige textiel staat verrassend goed! Had ik zelf nooit bedacht! Maar voor gebruik in en op het water wat minder praktisch, lijkt me. Dus dan zou ik zeggen donkerblauw of oranje rubber.
Jij bent ook gewoon te goed voor deze wereld he, Pet!
![]()
Beige vond ik ook verrassend. Dacht niet dat die snel zal matchen met de lume.
Toch gewisseld naar beige:

Sowieso leuk om weer eens wat anders te zien dan altijd dat eeuwige staal en rubber, hier (waar ik mezelf uiteraard ook keihard aan schuldig maak!
).
Verrassend leuk die beige. Die donkerblauwe ook trouwens. Ik heb zelf ook wel dit soort combinaties geprobeert maar vond het toch niet mooi. Dat ligt zo te zien ook heel erg aan de structuur en vorm van een bandje want bij jou vind ik het wel mooi.
Kan je me zeggen waar je die bandjes (donkerblauwe en beige) hebt gevonden?
Ik moet nog even wennen, ik probeer zelf ook wel eens wat anders maar ga dan toch weer terug naar rubber (en over een paar weekjes denk ik weer even staal) op mβn 1521
Tof model dit! En komt er wel lekker uit zo op de mesh. ![]()
Ik zag dat die op Chrono inmiddels lekker doorzakt in prijs. Begon op 1850 ofzo
En wel opvallend, dit is een βT-dialβ.
Oh ja dat gaat de goede kant op!
Thanks!
De bandjes zijn niet van extreme kwaliteit, maar werken prima.
Beige: Moest ik wel nog bijknippen om geen enorme flap te krijgen.
Blauw: Deze zijn erg fijn, omdat je ook geen flap krijgt. Daarnaast vormt hij mooi om de pols. Wat voor mij ook belangrijk is.
Heb ook nog beige rubber geprobeerd. Vanmiddag eens op de foto zetten met beter licht.