Hier al 5 jaar vol elektrisch en wil niks anders meer. Motief was klimaat, met veel bijkomende voordelen als onverwachte, leuke bijvangst. Trekkracht als van een Amerikaanse V8, geluidscomfort als van een 12 cilinder, ‘hangt aan het gas’ als een Italiaanse sportwagen en produceert bij vol accelereren een geluid als Starship Enterprise overgaand op warp speed. Anders, maar ook vet.
Had iemand het over sambal ???!!
1 van de betere.
Yes, zeker!
Ja, dat begrijp ik wel.
Ja, o.k… Nee, ik rijd normaal gesproken meestal maximaal 100 km per dag. En dan twee, drie keer per jaa wat verder, als in België, Duitsland, Noord-Frankrijk en Engeland. Verder vlieg ik.
Ja, dat deed ik altijd al, elke zoveel uur, om even wat te eten en drinken. Dus er is niets veranderd, wat dat betreft.
Precies!
Kan ik alleen maar bevestigen!
Haha, behoorlijk brede selectie nog, dus, maar lekker bezig!![]()
![]()
O.k. en dan nog even over horloges. Vandaag (o.a.) dit spiksplinternieuwe model (vers van Watches & Wonders, met opnieuw ontworpen titanium kast en het helemaal nieuwe in-house TH20-11 uurwerk) Monaco gepast.
Via AI uitgekomen bij een standbeeld van Neptunus die in Bologna staat, waar Maserati de inspiratie van het logo vandaan heeft.
Wist je dat … Maserati voor zijn logo inspiratie vond bij een Vlaming? - Cosiddetto
Het is een limited edition serie van 20 stuks
Kan niet lezen wat er op het logo staat.
Maar dat standbeeld staat dus in Milaan
“Eén van zijn vele werken is de gespierde Neptunus die je nog steeds kan bewonderen in de fontein op de Piazza Nettuno in Bologna.”
Op het logo staat volgens mij ook “Bologna”

Is van een Italiaans juweliertje, heeft er ook al ooit een van op Vinted gestaan ![]()
Maar goed dat ik niet op Vinted zit dan ![]()
Er leek mij inderdaad “ZIRONI BOLOGNA” boven de Neptunus te staan, toen kwam ik uit bij een “Italiaans juweliertje”.