Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

5 likes

Mogguh! Hoe zijn jullie ervaringen met de snelheid van leveren van Gnomon? Ik heb afgelopen donderdag besteld en volgens de website is het nog steeds niet verzonden…. Ik heb gister ochtend een e-mail gestuurd maar die is nog niet beantwoord….

4 likes

Heb zelf goede ervaringen. Was meen ik ongeveer een week in totaal…

3 likes

Ik heb er nu 2 besteld daar en het duurt een paar dagen voordat hij verzonden is, maar de transittijd is niet zo heel lang gelukkig :+1:t2:

2 likes

Dat klinkt goed, binnen een week zal in mijn geval niet meer lukken….

2 likes

Het kan nog hè :sweat_smile:

DHL Express vanuit Azië is vaak sneller dan PostNL binnen ons postzegellandje :laughing:

3 likes

En goedemorgen allemaal!

15 likes

Goedemorgen :wave:

11 likes

Gaaf horloge @VriesKou :raised_hands: Die zie je niet zo vaak.

2 likes

Ziet er weer netjes uit :+1:

Heel goed! Na n dag of 3 in huis.
Is jou horloge wel op voorraad?
Dat kan je zelf nakijken op de site

Ja dat kan je wel zeggen @VriesKou Goede Morgen :+1: wat is de diameter van deze klatser?

En goeie smorges allemaal

2 likes

41mm, maar de bezel hangt iets over, dus kast zal wel 40mm zijn vermoed ik :slight_smile:

Vind dit model ook top :ok_hand: snap dat een SMp meer voor de hand ligt maar deze is voor mijn gevoel iets universeler/diverser (en een SMp heb ik al gehad)

3 likes

Ik heb ook hele goede ervaringen met hen.

3 likes

Geinige lume ook trouwens :sweat_smile: :ok_hand:

9 likes

Ik zie dat Gnomon vanuit Singapore verstuurd, komen er dan niet ook nog duoane kosten bij?
Horloges hebben een super laag tarief, maar de BTW en administratiekosten ben je wel verschuldigd.

Of heb ik over iets heen gelezen?

2 likes

Dat klopt. Als je durft kan je ze mailen of ze opgegeven waarde lager willen opgeven. Dat is mij destijds ook gelukt en scheelde aanzienlijk.

4 likes

Effe mijn NA showen bij mijn vriendjes hier……

23 likes

Super :ok_hand: ook lang over getwijfeld
Gaat de 54 eruit?

1 like

Nee, is er al uit😜
En de Doxa ook!:roll_eyes:

4 likes

Mooi exemplaar Louis! :ok_hand:t4:

1 like

Maak je bij Gnomon maar niet druk…

Patrick010 heeft het antwoord al gegeven, maar mijn ervaring is dat ze dat standaard al doen.

2 likes