Ook hier nogmaals gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst ![]()
Zeker niet hier in het Squale-topic… ![]()
Prachtig Louis, gefeliciteerd. Toch vind ik die BB54 persoonlijk net ietsje mooier.
Toen Ik ‘m kocht was-ie op voorraad. Daarna niet meer. Inmiddels hebben ze m’n mail beantwoord dat-ie niet op voorraad was. Gaat nog een paar weekjes duren ![]()
Vervelende situatie, kun je misschien annuleren en geld terug vragen?
Persoonlijk zou ik voor een kleine besparing (nog minder als je ook inklaringskosten en btw mort betalen) niet buiten EU aanschaffen. Toch flinke bak geld en je hebt binnen EU in ieder geval redelijke consumenten rechten en geen extra kosten.
Je kunt bij Serious Watches of Q-Watches (beide NL) ook informeren en lief vragen of er nog een beetje speelruimte in de prijs zit.
Realiseer me dat dit een beetje klinkt als een wijsneus met de kennis achteraf. Dat is niet mijn bedoeling.
Bovenal hoop ik dat je het op een fijne manier kunt regelen en je binnenkort kunt genieten van een prachtig nieuw horloge! Ik ben benieuwd welke je gekozen hebt.
Bedankt, ik heb ook zeker overwogen om hier in Nederland te bestellen, maar heb voor een wat lagere prijs gekozen (ik heb rekening gehouden met de belasting en inklaring), even afwachten maar….
En niet elk model is hier te krijgen… Weet niet om welk model het gaat, maar de Sole Cascante bijvoorbeeld is Gnomon only… Ik had de meerprijs er graag voor over. Ik weet niet welk model @GertNL besteld heeft?
Het is de Fumoso op stalen band. Een Gnomon special. Wel verwarrend maar deze zou een wat donkerder/mattere wijzerplaat moeten hebben dan de Blue Ray, maar de Blue Ray wordt soms ook de ‘Fumoso Blue Ray genoemd
Dus hoe special is de Gnomon special Fumoso?
Is geen Squale dealer meer ![]()
Geen idee, maar waarschijnlijk genoeg om niet via Nederland leverbaar te zijn ![]()
De Gnomon limited fumoso is een dial die donkerder is aan de randen door een hittebehandeling.
De blue ray is een paintjob die eruitziet als bovenstaande effect.
Had zelf de fumoso willen hebben, maar achteraf blij dat ik de blue ray gekocht heb omdat die veel blauwer wordt in het midden van de dial in direct zonlicht.
Of de nieuwe fumoso ook een hittebehandeling heeft gehad weet ik niet. Aangezien ze het over smoke/gradiënt effect hebben ipv heat treated.
Gisteren was de gezellige 010 GTG in De Machinist. Was uitstekend georganiseerd en erg gezellig. En er waren nog genoeg Squale’s te spotten. Waaronder een kist vol van @Tech-neut ![]()
De bronzen Squale van Erik was voor mij de verrassing van de avond. Ik was al gek op Squale, maar deze is echt bijzonder. Check ook die scherpe brushing op de zijkant van de kast.
Echt een next-level Squale. ![]()
Thanks
, hij staat ook goed op de foto ![]()
Ik wil nog een keer een canvas groen bandje bestellen voor deze, voor in de zomer
Was idd heftig😂