Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

HFLE26 op de achterkant en draaien maar! :+1: :smile:

6 likes

Heey, je hebt hem om! Is hij inmiddels weer gereviseerd?

2 likes

Dat is niet leuk voor @Brunmontagne, en die van hem is wel erg vet. :sweat_smile:

6 likes

Haha kan wel wat hebben hoor! Ziet er goed uit! Kijk je wel uit met IE en dat soort dingen? Geen idee of een merk het ok vindt dat je zoiets bewerkt en plaatst namelijk!

3 likes

Ja, loopt weer zoals ‘t hoort!

1 like

Lekker man!!!

Ik ga weer offline, voordat ik m’n groene mm200 verkoop… :rofl:

3 likes

Als @Brunmontagne door de stemming komt dan gaat er zeker een HFLE 2026 in huize TKH komen :sunglasses:

3 likes

Dit in titanium zou wel heel lekker zijn…

3 likes

Oeh ja titanium, daar had ik nog niet eens aan gedacht :star_struck:

3 likes

Ook de bracelet dan :innocent: met on the Fly verstell

2 likes

Wat denk je zelf? Kijk naar beide Topics en de hoeveelheid berichten… :joy:

2 likes

Vooral opgelegde indexen is veel belangrijker

2 likes

Don’t jinx it!

1 like

Doet mij denken aan

8 likes

Dat gebeurt pas als je dat woord noemt. :face_with_peeking_eye:

1 like

Ik weet nog niet of het mij de prijs van een Erika waard is, maar tot nu toe valt dit bandje mij niet tegen.

7 likes

Klopt, het is niet een OEM bandje, maar wel een mooi ding, passende kleur en wat voor mij belangrijker is, met Quick release…

Horloge is polished, de band is een mix van geborsteld en polished, als je ‘m beweegt zie je de glimmende details goed doorkomen, maar inderdaad niet een geheel glimmende band:

3 likes

Verrek, die heb ik ook nog liggen. Gekocht bij m’n Marina Militare, maar ik betrap mezelf erop dat ik alleen m’n mm200 op staal draag. :sweat_smile:

Toch maar weer eens aan de 1521 hangen dan maar. :joy:

4 likes

Ik heb zo’n zelfde elastieken band die ik soms op m’n g-shock gebruik, zit inderdaad wel lekker…

1 like

Jep dat is de band die eigenlijk op de geborstelde kasten ‘hoort’ (cosc, marina militare, sole cascante). Er is ook een polished en blasted variant (om de kasten te matchen). Dus gek dat ze hem zo uitleveren :man_shrugging:

Op de site hangt er ook een polished bracelet aan:

4 likes