Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Goeie smorges :smile:
Lume is in the Air :star_struck:

17 likes

Goedemorgen (nog net dan) :+1:t2:

18 likes

Goeie smorges die is ook lekker zeg! :heavy_check_mark::+1:

2 likes

Thanks!

1 like

Zo deze combinatie is ook heerlijk. Mooi weggesnaaid zo :star_struck:

4 likes

Hahah bedankt! Ik heb wel heel erg aan het horloge moeten wennen, het is met stip mn “saaiste” Squale…

Eerst zat hij op deze band, maar dat was een mega stofmagneet, dat trekt mijn autistische kant echt niet :joy:

Had die Von Buren Pro nog liggen en die past er eigenlijk best leuk bij :+1:t2:

En op de laatste foto zie je ook dat slijppatroon op de wijzerplaat goed, is ook erg mooi!

10 likes

17 likes

Hahaha, snap ik volkomen. Ik heb er ook een paar maar ik blijf die onder de kraan houden, niet te doen. Die Von Büren staat hem echt goed.

En die geslepen dial is echt heel tof. Jammer dat hij bij sommige lichtinvallen wegvalt maar je krijgt hem mooi op de foto zo.

2 likes

:rofl:

15 likes

Zo kan ik het ook! :thinking: maar nee toch niet, ‘k heb geen lamellen voor m’n ramen ….

2 likes

Nog steeds een fijne Squale, deze 30 ATMOS Tropic GMT:

Fijne avond vrienden :+1:

12 likes

De Buuf misschien :thinking::sweat_smile:

Nee die heeft de gordijnen altijd dicht :unamused:

15 likes

Dat is verdacht… :thinking:

3 likes

Net echt

1 like

Ja joh, de meeste die mij kennen weten dat dit zelden voorkomt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Heb een box vol met die Squales en maar eentje met een tropic band, rest op staal en mesh. Maar mooie saaie Squale :wink:

1 like

Jij bent toch:

IMG_0806

Dus kunnen nog wel een paar bij :rofl:

1 like

Haha, komen nog wel een paar horloges aan hoor, geen Squale. Maar moet er weer een box bij hebben. Raak een beetje het overzicht kwijt :rofl:

4 likes