Tijd voor een lekker glaasje
….
Laat hem smaken ![]()
Mogguh! Goed weekend allen. Ik ben na een ruime week van de stalen band overgestapt naar het rubber. Deze blauwe band werd gratis meegeleverd (door Gnommon) en zit echt lekker!
Port… ![]()
Cheers!
Oo, en goede morgen allemaal ![]()
Nog steeds de bronze maar er komt een wissel aan. Weet alleen nog niet wat … . Wel iets nets ivm uitje vanavond, Try out concert Brassband en fanfare tbv voorbereiding wmc Kerkrade
staat 'm goed! ![]()
Goeie smorges
Ik had bedacht dat deze Strap wel goed zou kunnen…
Staat mooi icm het horloge, draagt fijn! want Taperend en minder pompeus , lengte is ook prima! Heb een hekel aan die lange flappen.
Buckle is scharrig., komt gelijk een Squale op
Jammer , buckle te breed. Iemand nog een liggen? 16mm brushed of titanium
Top, man, die band! Echt heel mooi! Waar heb je die vandaan, if I may be so bold?
Thanks ![]()
Ali ,Jeu Long
Maar er zijn er meer die m verkopen.
Heb alleen de ervaring dat als het identiek lijkt rn goedkoper is dat de goedkope toch een andere kwaliteit is… Was wel bij Nato strap nl.
Toch staat dat zwarte ook wel lekker contrasterend op dat blauwe. Misschien zo eens wisselen voor vanmiddag.
Dank je
ik wilde eigenlijk een zwarte er op maar dit blauw staat best leuk! Als het Nederlands elftal speelt gaat er iets van oranje op….
Dit staat hem goed!! ![]()
Vandaag de laatste dag vakantie voor we morgen weer de boot terug naar Nederland pakken.
Had twee horloges en een zwarte tropic mee, maar heb de gehele vakantie de Green Ray met de groene tropic om gehad… Wat een heerlijke combinatie ![]()
super mooie GADA