Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

dat klinkt als de zaterdag goed besteed… (behalve asperges schillen, dat blijft een rotklus :wink: )

Ik heb er zelf ook al 2 geruime tijd aan een witte sport tropic hangen.

Gaat uitstekend toch?:+1:

Heb zelf de buckle’s ook over gezet.

12 likes

Grtjs vanuit :es::sunglasses:

Wel oranje minuten geen Squale helaas :wink:

18 likes

17 likes

Sterkte!

1 like

Heftig… op een zondag?
Jij woont vast niet aan de oostgrens :face_with_peeking_eye:

Diep in 020 maar heftig rustig voor een zondag

2 likes

Geen peil op te trekken. Ene keer achterlijk druk, andere keer heerlijk rustig. Maareh, geniet van de Zweedse balletjes! :yum:

2 likes

Zondagse wandeling…

16 likes

Nee waren echt verrast. We waren al op
Museum plein ‘s morgens dus deze was dichtstbijzijnde. Normaal altijd Haarlem is ook fijnere winkel imho. Nu dus lekker ontbijtje voor bijna nop en daarna even grote mensenkast voor de jongste uitgezocht. Geen balletjes vandaag maar een hotdog broodje met visstick weer eens wat anders. Nu op tijd weer thuis voor de F1. Fijne zondag allen. :sun_with_face:

2 likes

Nou, als je op tijd voor Max wilde zijn dan was dat achteraf niet nodig geweest :sob:

1 like

Hij staat inmiddels al weer uit :crazy_face:

Ik heb ‘m nog steeds aan staan en er gebeurt uiteindelijk best veel…. :upside_down_face:

1 like

Goeie smiddags :smile:

Nu met de juiste buckle

Zo, speelkwartier afgelopen :laughing:

19 likes

:rotating_light: NA alert!

Misschien vanwege het voorjaar… maar het Squale vlammetje is weer helemaal ontwaakt :fire: Daarom hield ik Chrono24 al even in de gaten, en toen deze oranje 1521 :orange_circle: voorbij kwam had ik de knoop al snel doorgehakt. Ik heb iets met oranje duikers. :ok_hand:

Hij heeft in ieder geval qua kleur heel veel weg van de “HFLE 2012” maar is het niet. Waarschijnlijk komt die qua leeftijd wel dicht in de buurt, maar daar moet ik nog iets verder induiken.

23 likes

Mooi op tijd voor het WK!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd!

1 like

Nice! De plaat van deze vind ik persoonlijk mooier dan de oude HFLE , dus goede vangst :partying_face:

2 likes

Congratulations :tada::tada::+1:
Ik had m ook gezien, vind m mooi!

Ik hoor graag meer info over het horloge :innocent:
Heeft ie Squale in de zijkant van de kast staan?

Lijkt wel een deLugs sailcloth Strap :thinking:

2 likes

Enjoy the NA! :partying_face:

1 like