Ja de polished heb ik toen gehouden, was voor mij geen twijfel tussen die 2. Heb de polished later verkocht voor de 60 atmos versie maar dat was uiteindelijk geen blijver. Deze blauwe kleur is zoveel mooier. Dus elke keer als ik deze weer zie… Kriebels
Staat hem goed zo!
Zeker @Tech-neut ! Wat een eisen zo, haha.
Gister had ik hem op een platte FKM, stond hem ook goed maar die is niet tapered, wat ik toch iets mooier vind. Dus vandaag op een witte tropic.
Lekker pik! Gefeliciteerd! Voor mij het ultieme zomerhorloge die nooit verveeld op vakantie, en waarmee je zorgeloos te water kan gaan. Die plaat van de polished is gewoon zo gaaf.
Thank you!
Dat is het zeker
Dit zijn echt van die horloges die je aan het eind van de zomer moet opbergen en in het voorjaar weer tevoorschijn moet pakken. Zomerknaller!
Yes Wolbrook. Vind ik hele fijne bandjes ![]()
Dan moet je er eigenlijk wel weer voor gaan.
Squale blijft iets bijzonders.
Zekers! Onlangs in Italië geweest dus hij moest mee natuurlijk. ![]()
Ohjee
Zaadje is gepland ![]()
Ik neig ergens nog wel naar een zwarte 1521, beetje de OG. Ik mis mijn oude eigenlijk ook best wel. Deed ik weg in de winter. Terwijl je hem in de zomer opeens heel erg mist ![]()
Dat zou the ‘Holy Blue Trinity’ zijn…
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaha Solly
Dank! maar over dat tapered zijn we het wel eens dan
Verder doet het me deugd dat iedereen hier zo lekker bezig is ![]()
![]()
![]()
Ben nu op vakantie in Italië met de Doxa en de Marathon maar ja grote kans dat deze er wel weer gaat komen.
Buongiorno! ![]()
Weer gezellig druk, in de kroeg!
![]()
Dít is natuurlijk ook hét seizoen voor een Squale!
![]()
En tel daarbij op de sfeer in de kroeg en je kunt bijna niet anders dan enthousiast worden over dit mooie merk! ![]()
Mooi om overal het enthousiasme weer vandaan te zien komen nadat weken geleden het eerste zonnetje weer door kwam
![]()