Hey, daar hebben we Neptunus weer ![]()
Jaa de indices lichten mooi groen op ![]()
Bijzonder hoe 1 horloge model (1521) in zo veel configuraties bestaat. Dat zie je verder volgens mij alleen bij grotere merken, Seiko bijvoorbeeld en de omega Speedmaster natuurlijk. Het kan ook alleen als een zo’n model al jaren bestaat.
Dit is geen 1521 maar een ‘Master’ en dan ook nog een speciale met de kroon op 3u ![]()
Ah OK, zo leer ik weer wat bij ![]()
Geen squale maar net wat opgehaald zo even openen. En zal ik foto delen…
Ja het is echt waar
Een half jaar van de tijd zit ik ondergedoken. Totdat de eerste lentestralen binnenkomen. Dan is het weer… Squale!! ![]()
Klopt. Neemt niet weg dat er van de 1521 ook héél erg veel versies zijn. Is het Squale-model waarvan de meeste uitvoeringen zijn, zelfs. Iets dat je idd verder alleen of vooral bij grote(re) merken ziet. Maar één van de vele leuke dingen aan Squale, vind ik dan. Er komt toch regelmatig weer een nieuwe uitvoering van een model bovendrijven (pun intended
).
Congratulations ![]()
lekker hoor!
Thnx, glaasje van de rechter is aan gort dus daar wel wat werk aan… maar was een mooie deal zo samen…

Welke heb je nieuw binnen?
Is dat ook niet een Turtle?
Edit:
Ah, allebei, dus! Gefeliciteerd! Leuke horloges!
Ik heb de gereedschappen maar vindt het nog wel spannend… ik heb ook nog de Seiko Quartz DJ die moet ook een nieuw glas. Dus denk die eerst even proberen. Denk wel dat ik dan voor allebei een sapphire terug plaats.
Yes de OG is dit 6309-7040
De fiffer is de nieuwere variant ! ![]()
Nice ![]()
Rustig in de kroeg. Iedereen de openingswedstrijd aan het kijken?
Vanavond de mm200 weer eens op staal gezet. Was alweer helemaal vergeten hoe dat voelde na bijna alles de laatste 2 jaar op rubber te hebben gedragen.