Ik heb deze eind september (nieuw) gekocht en na een week al, begin oktober, in nieuwstaat ingeruild bij Jeroen voor iets anders leuks. Zoals dat bij mij zo vaak gaat.
Hij heeft daarna een paar maanden ongedragen in de kluis gelegen en sinds vandaag dus weer bij mij om de pols. En oh ja, tussendoor volgens mij nog even een eendagsuitstapje naar @Daffie gemaakt maar die had er een andere verwachting bij.
Hehe lekker Remco @junior , blijft een mooi horloge. Gefeliciteerd weer.
Ik weet niet wat het is met Squale hoor maar ik heb er in het verleden meerdere gehad die ook snel weer vertrokken. behalve dan de 1553
Maar op de een of andere manier blijft het merk me toch steeds trekken.
Dus ook maar weer een NA incomming…… Het is weer weekend dus tijd voor de kroeg weer een keertje
Niet dat ik er één mag dragen, bezit alleen de HF 1545 maar als ik aan een 1521 denk, is het Blue polish op een mesh bracelet
Die komt er denk ik nog wel een keer!!!
Dat dénk ik wel, maar het kan ook gezichtsbedrog zijn doordat de rehaut van de cosc niet glimt zoals bij de polished. Ik zal hem binnenkort een keer naast de polished van @TKH leggen, dan weten we het zeker
Ik drink vanavond ook een lekkere whisky… misschien een glaasje Arran 18 of Redbreast 15… dat vind ik persoonlijk de beste die ik heb liggen momenteel:-)