Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Jippie, hij is weer terug. Mijn 1521 Marina Militare. Wat mij betreft nog steeds de lekkerste 1521 die Squale tot nu toe heeft uitgebracht. Kijk dan …

Ik heb deze eind september (nieuw) gekocht en na een week al, begin oktober, in nieuwstaat ingeruild bij Jeroen voor iets anders leuks. Zoals dat bij mij zo vaak gaat. :wink:

Hij heeft daarna een paar maanden ongedragen in de kluis gelegen en sinds vandaag dus weer bij mij om de pols. En oh ja, tussendoor volgens mij nog even een eendagsuitstapje naar @Daffie gemaakt maar die had er een andere verwachting bij.

Fijn weekend mannen! :beers:

Squale_clip

20 likes

Oei daar kan ik me dus echt niks bij voorstellen :rofl:
Nouja veel draagplezier, ik hoop dat hij deze keer langer mag blijven :partying_face:

2 likes

Ik ga voor deze

Als

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoewel ik elke polished ook wel kan waarderen :sweat_smile: :ok_hand:

Enneh welkom terug hè :partying_face: (oppassen jongens we staan weer onder strenger toezicht :crazy_face:)

14 likes

De COSC heb ik maar twee dagen gehad, bleek niet mijn kleur blauw … :sunglasses:

Op foto’s trouwens wel héél mooi. Vind ik.

Minion_judge

10 likes

Hehe lekker Remco @junior , blijft een mooi horloge. Gefeliciteerd weer.
Ik weet niet wat het is met Squale hoor maar ik heb er in het verleden meerdere gehad die ook snel weer vertrokken. behalve dan de 1553
Maar op de een of andere manier blijft het merk me toch steeds trekken.

Dus ook maar weer een NA incomming…… Het is weer weekend dus tijd voor de kroeg weer een keertje :beers::grin:

5 likes

@junior, nu wek je de indruk objectief en rechtvaardig te zijn… :wink:

3 likes

Ik ook van jou @louis:kissing_heart:

3 likes

geen Squale zit ff in het seiko hoekje…

de fiffer afwisselen met de OG turtle en net een seiko gerepareerd dus die moet ook even test gedragen worden…

wil je lezen wat ik geknutseld heb ? kijk dan !

7 likes

Grappig, ik vind hem juist spot on :man_shrugging:

En los van de kleur voegt de sunburst ook net dat beetje extra toe t.o.v. de zwarte :ok_hand:

5 likes

Leuk dat die weer terug is op het nest! Het is ook gewoon een mooie verschijning.

2 likes

Echt mooie foto ook! Is de bezel nou alu of ceramic?

1 like

Niet dat ik er één mag dragen, bezit alleen de HF 1545 maar als ik aan een 1521 denk, is het Blue polish op een mesh bracelet :smiley: :grinning:
Die komt er denk ik nog wel een keer!!!

2 likes

Lekker, man! Blijft 'n mooi ding, natuurlijk! :star_struck:

Lekker bezig, Stef! :muscle: :nerd_face: :+1:

1 like

Is de kleur blauw van de COSC nou anders dan van de ‘gewone’ 1521 blue polished?
Ik krijg daar niet helemaal hoogte van…

1 like

Gewoon ordinair aluminium :wink:

Dat dénk ik wel, maar het kan ook gezichtsbedrog zijn doordat de rehaut van de cosc niet glimt zoals bij de polished. Ik zal hem binnenkort een keer naast de polished van @TKH leggen, dan weten we het zeker :sweat_smile:

5 likes

Vrijdag avond, dan zal er toch wel een drankje genuttigd worden hier??

13 likes

Zeker net een nieuwe whisky binnen, zo eens proberen :+1:t2:

2 likes

Ik denk dat ik een lekkere 10 jarige port open vanavond…. Of een lekker rum colaatje :thinking:

2 likes

Ik drink vanavond ook een lekkere whisky… misschien een glaasje Arran 18 of Redbreast 15… dat vind ik persoonlijk de beste die ik heb liggen momenteel:-)

3 likes

Place your bets :pinched_fingers:

• Blasted
  • Polished
0 stemmers

9 likes