Leuk je te ontmoeten ![]()
Gefeliciteerd Louis!
Geslaagde Tudor! ![]()
Ja, die staat je goed ![]()
Goed je weer te zien, Hef! En geniet van de komende tijd, in Indonesië!
@Tijdspraak had ik in een ander topic al bedankt. Maar was idd echt super geslaagd! ![]()
Ik heb veel mensen gesproken en dat was ook erg leuk. Helaas toch ook een paar mensen gemist. Hopelijk in de komende tijd nog een keer. Volgende GTG is in ieder geval 8 november!
Goed om te horen dat Tijd aan de Zaan een succes was vandaag, sportief lijkt het ook een succes te worden vandaag met het het Nederlands elftal en Verstappen natuurlijk….
Dank! Heb Gnonom maar even een app’je gestuurd of de Ferrovia nog terug in voorraad komt… ![]()
Dank dank, nog even twee dagen arbeiten en dan is het woensdag zo ver ![]()
Moet alleen de lastigste keuze nog maken; hoeveel én wat ga ik meenemen qua horloges…![]()
Ik was eerst alleen van plan om de G-Shock mee te nemen, maar die NA Casio is ook wel heel lekker. Alleen een G-Shock én een Casio is misschien iets teveel resin-fantastic. De Erebus dan maar? Of toch maar de 1521? ![]()
Wat/waar?
Ja, dat zijn
Sterkte, daarmee!
![]()
Den Haag GTG. Ferry is de organisator.
Inmiddels bericht terug ontvangen dat ze op termijn weer in voorraad komen. Mocht je interesse hebben dan kan je voor een notificatie mail inschrijven op de website.
Leuk, net het topic gelezen. Zie dat het aantal plekken al praktisch vol is én weet zelf pas in de week zelf of ik erbij zou kunnen zijn. Mocht het op de één of andere manier lukken, ben ik present.
Nice! Heb je 'm mee op vakantie?
Ik wens jou en de Squale veel vakantieplezier!
![]()
Wel een heel gave foto!
Altijd leuk horloge gevonden, hoe bevalt tie?
De kleur is perfect voor ![]()
Vette foto, fijne vakantie!
Ik had hem ook al heel lang op de ‘keer proberen’ lijst staan
maar denk goed, écht een mooie kast
maar nog geen 24u later kwam de master binnen en toen is die om de pols gegaan ![]()
Buongiorno!
![]()
Hey, was jij nou ook bij Tijd aan de Zaan, zondag en heb ik jou gewoon gemist?
Ben je er ook bij in Den Haag, op 8 november?
Wie uit de kroeg zijn hier verder nog bij? Lijkt mij leuk om weer wat oude bekende en nieuwe Squalefans te zien, daar.
Jazeker was ik daar, maar ik was natuurlijk incognito en liep niet net als Ferry met een stuk schilderstape met mn forumnaam erop rond ![]()
Nee GTG ben ik niet bij.