Goedemorgen!
Buongiorno!
![]()
Hey, was jij nou ook bij Tijd aan de Zaan, zondag en heb ik jou gewoon gemist?
Ben je er ook bij in Den Haag, op 8 november?
Wie uit de kroeg zijn hier verder nog bij? Lijkt mij leuk om weer wat oude bekende en nieuwe Squalefans te zien, daar.
Jazeker was ik daar, maar ik was natuurlijk incognito en liep niet net als Ferry met een stuk schilderstape met mn forumnaam erop rond ![]()
Nee GTG ben ik niet bij.
Tsja, zo gaan die dingen! Veel plezier met de aanwinsten.
Jullie hebben elkaar echt gemist op enkele minuten. Jij kwam ongeveer drie minuten nadat Tim weg was binnen lopen.
Hahah ja deze was mooi
Ah, dat was de dress code ![]()
Die had ik ook gemist, ik had alleen het Galeazzi bakbeest om de pols.
Die had wel enige aantrekkingskracht op @TagEd en ook even kort met junior en ABCSteed gesproken bij Fortis.
Overigens was schilderstape voor mij handig geweest aangezien ik nog geen enkel gezicht kende
.
Het was leuk om paar mensen te spreken en ook om wat moois te zien en om de pols te proberen.
Was toch wel erg gecharmeerd van Hanhart, al langer op de radar. In het echt mooier dan op de foto’s, droeg ook goed.
Ook erg sympathieke en down-to-earth man van Hanhart en leuke vrouw die ze in NL levert. Leuke gesprekken en mooi bedrijf.
Was me ook niet bewust van een
![]()
Maar was wel vrij makkelijk te herkennen. ![]()
Like a moth to a flame. ![]()
@junior heb ik dan helaas ook gemist. @ABCSteed heb ik wel gesproken en meteen wat mooi Fortis spul bewonderd.
Idem.
Vooral deze vond ik gaaf.
de pet gaf zeker duidelijkheid.
Ook een heel tijd mee staan praten, bleek de CEO te zijn
tof dat ze naar zo’n evenement komen! En heel tof spul allemaal.
Ja, wel hè?!
Zat gisteren filmpje over die Steve McQueen limited edition te kijken toen die zei: “de CEO Felix”. En ik dacht, zo heette die kerel bij de Hanhart stand ook.
Echt een hele toffe, hele normale kerel die gewoon gave (en soms eigenwijze) horloges wil maken.
Hij vertelde ook dat hij echt de input van echte horloge liefhebbers waardeert.
En ik maar volhouden dat ik Squale nu wel ‘uitgespeeld’ heb. Naast de Tiger is nu ook het gele SAVER broertje van deze incoming…
Lekker, man! Gefeliciteerd! ![]()
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.
Ahh wat grappig, heel tof!
Heerlijk, man! Genieten!![]()
![]()
![]()
Gaat-ie mee?
Terima kasih ![]()
Nog geen beslissing over gemaakt… ![]()
Wie, ik? Mag ik mee? ![]()
Oh… o.k… ![]()