Inclusief kroon, dus meer iets van 36-nog-wat met de kast. Nu was ik wel steeds kleiner aan het gaan, maar ik geloof dat ik 39,5 voorlopig nu wel prima vind.
Band is trouwens stevig genoeg om âm genoeg âaanwezigheidâ te geven, maar 20mm lugmaat is toch wat fors in verhouding.
Ook ik was present bij de onofficiële Squale Kroeg GTG bij Tijd aan de Zaan. Was leuk om @TagEd weer te spreken en om @TKH & @Tijdspraak eens in het echt te ontmoeten. Helaas nog een hoop kroeggangers mis gelopen dus snel maar een volgende ronde
Wie weet dan met mijn eigen Ferrovia om de pols, want die beviel wel:
Goed je weer te zien, Hef! En geniet van de komende tijd, in Indonesië!
@Tijdspraak had ik in een ander topic al bedankt. Maar was idd echt super geslaagd!
Ik heb veel mensen gesproken en dat was ook erg leuk. Helaas toch ook een paar mensen gemist. Hopelijk in de komende tijd nog een keer. Volgende GTG is in ieder geval 8 november!
Goed om te horen dat Tijd aan de Zaan een succes was vandaag, sportief lijkt het ook een succes te worden vandaag met het het Nederlands elftal en Verstappen natuurlijkâŠ.
Inmiddels bericht terug ontvangen dat ze op termijn weer in voorraad komen. Mocht je interesse hebben dan kan je voor een notificatie mail inschrijven op de website.