Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 13)

Lekker bezig!

1 like

Ja, dan is een NATO veiliger maar ik vind ‘m eigenlijk wel erg mooi op die ‘brushed’ stalen band.

1 like

Zomers in buitenwater maar des winters verplaatsen wij ons naar de verwarmde overdekte subtropische zwemparadijsen voor flink veel baantjes :grin::grin: zwemmen.

2 likes

Oh ja, dat klinkt wel beter dan 's winters buiten. :cold_face:

1 like

Sorry, ik ben geen walrus :joy:

1 like

Ja, je hebt ze he, die bikkels. :muscle: En je Squale kan het prima hebben. :person_shrugging:

1 like

@louis, er staat er alvast een voor je klaar. :wink:

4 likes

Goedemorgen! Vandaag de andere 1545:

15 likes

Ondanks 40min in een stilstaande trein en druilerig weer, toch een glimlach op het gezicht als ik naar m’n pols kijk…

15 likes

That’s the spirit!
that's the spirit yes GIF by Sixt - Find & Share on GIPHY

4 likes

Mevrouw de Graaf is weer helemaal happy dankzij @TKH
Tim nogmaals hartelijk dank👍

15 likes

Graag gedaan, toch leuk als je elkaar een beetje kan helpen op het forum :+1:t2:
Veel draagplezier!!

5 likes

Beetje gay is okay @Frisheid

15 likes

Goedemorgen,
De 1521 mag weer om.

14 likes

Hier nog steeds de klatser

17 likes

Vanmorgen, naar de gym, de Tuna omgehad. En daarna ging de Carrera om de pols.

Fijne dag, Squale amici!

11 likes

Die Tuna blijft ook lekker he. Vandaag ook weer even Seiko time met de klassieker.

9 likes

Classic! :+1:

Voor mij is de Tuna m’n allerlaatste Seiko. Heb er veel gehad, vintage, 5jes, SKXjes, Turtles, Sawtooth, BFK, Sammy en deze dus. Deze blijft denk ik wel. Perfect voor de gym. Lekker stoer en robuust ding. Niet stuk te krijgen! :muscle: :blush:

2 likes

Als jij “deze gaat nooit meer weg” zegt geloof ik het eigenlijk niet meer Ed, haha! Maar ik zou hem lekker houden inderdaad. Mooi ding.

Deze SKX was bij mij het startschot van de verzameling, en de 009 later ook nog bijgekocht. Deze gaan bij mij ook niet meer weg.

3 likes

Dat is de enige in zijn doos die hij al zo lang heeft en nog steeds met trots over praat op de momenten dat we een bakkie doen.

Dus ik geloof het wel! :sweat_smile:

2 likes