Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 13)

Thanks!

15 likes

Een Squale is voor mij meer dan genoeg.

14 likes

Ja klopt, er zijn er een paar weer doorverkocht gek genoeg.

https://www.ricardo.ch/en/a/1285479170
Ben geen Squale kenner maar kwam deze versie tegen. Wellicht interessant voor iemand hier? Heb gisteren in Genève een TAG Heuer bij hem gekocht. Aardige kerel.

3 likes

Wel een bijzonder ding! Thx voor de tip! Misschien iets voor @SirSqualeWhale ?

En wat voor een! :star_struck::+1:

3 likes

Ik heb even de vrijheid genomen om er een screenshot van te maken…. Werd die 2e wijzerplaat er standaard bij geleverd? Of is dat eigenlijk de originele wijzerplaat?

5 likes

Ik kan evt de verkoper contacten. Heb verder geen belangen in de verkoop.

1 like

Dat hoeft niet per see, ik ben niet echt toe aan een nieuwe aankoop. Maar ik vroeg het me meer af uit interesse. Ik zie in het doosje ook echt een uitsparing waar die wijzerplaat opgeborgen kan worden dus dan denk ik toch dat het er als 2e optie bij hoort… (wel interessant, zeker als je zelf handig bent en ervaring hebt met horloges open maken/repareren)

1 like

Dat is wel serieus geld, op MP heeft er eentje langer dan een jaar te koop gestaan voor minder.

En goedemorgen allemaal!

12 likes

Morguh

12 likes

Ja, ik denk dat hier vooral veel enthousiasme is voor 1521jes. Voor deze moet je misschien wel héél erg ‘into the brand’ zijn. Maar misschien zit ik ernaast.

2 likes

Ik vind hem vet hoor :ok_hand:t3: sowieso de 2002 en 2001. Brons ook :+1:t3: zou hem zo kopen, maar dan wel voor de helft :laughing:

1 like

Mogge uit mijn stamkroeg cafe 1890 alwaar de koffie wederom goed smaakt.

10 likes

Ja het is best een excentriek model en dan ook nog in brons, daarvoor gaan de mensen niet voor de deur overnachten (zoals bij Swatch).

1 like

Hmm, heb toch net effe liever deze dan zo’n Swatch-collab. Maar hey, ieder z’n ding. :wink:

1 like

Goedemiddag.

16 likes

Hey, heb je ‘m weer van de stalen band af gehaald?

Goedemiddag :teapot:, vandaag weer eens op de zwarte tropic,

15 likes

Jazeker, staal was van korte duur ik zwem bijna iedere dag in open water dan draag ik uit veiligheid een NATO aan de Squale.

2 likes

Stoer! Maar ook het hele jaar door?