Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 13)

Proost Ed :beers:

En natuurlijk ook voor alle andere kroegtijgers hier :wink:

14 likes

Ja dat klopt! Op de foto’s is het heel moeilijk om de grootte in te schatten, maar het uurwerkje is ongeveer net zo groot als mijn wijsvingernagel:

12 likes

IMG_4455

18 likes

:face_with_peeking_eye:

Nouja blij dat ik vandaag een andere omheb:

17 likes

Was deze hier al voorbij gekomen? Mij nog niet bekend. Wel lekker in het groen

13 likes

Ik vind hem 100 procent wel 3800 tof. Maar de pot is leeg!:sob::sob:

3 likes

Is dat een nieuwe kleur? Ziet er idd best smakelijk uit!

Heel mooi dat groen :+1:

Zeker :ok_hand:t2:

Ze hebben meer nieuwe kleuren. Ik denk niet dat ik eerder een twotone bracelet op die manier heb gezien, niet mijn ding, wel leuk bedacht.

10 likes

Jakkes, ik dacht dat het gewoon slechte lichtinval was, maar wat een ramp al die gouden accenten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik heb ook een tijdlang een soort anti-two-tonefase gehad. Maar een paar jaar geleden ben ik er toch weer de charme van gaan inzien. Deze Matic S zou ik dan persoonlijk op een tropicje zetten. Maar goed, da’s ook wel mijn go-to-band, voor duikers. Ik vind overigens wat gouden accenten best goed kleuren bij dat groen.

2 likes

Not my style. Als ze er nou eens een in PVD maken met een zwarte plaat…. Gewoon basic.
Dan wordt het interessant.

Vandaag even een nieuwe pakking gehaald:

Testen op 60m (6bar), nieuw zou hij 100m moeten halen

Maar helaas is de kroonpakking ook niet 100% meer

Aangezien ik geen nieuwe kronen heb liggen voor een Squale Mini moet ik het hierbij laten, zwemmen dus liever niet meer met dit horloge.
Morgen gaat wij weer retour naar mevrouw de Graaf :+1:t2:

Oh en hij is toch wel weer een slagje kleiner dan de Squales van mevrouw TKH :joy:

15 likes

Goedemiddag allemaal :+1:t2:

17 likes

Mooi om ‘m weer te zien! Deze komt de laatste maanden wat minder vaak langs in de kroeg.

1 like

17 likes

Tsja zoveel keuze :sweat_smile:

Ja, je doet er (normaal gesproken) toch maar 1 tegelijk om. :laughing: Maar volgens mij waren er een jaar geleden meerdere kroegbezoekers met deze Sole Cascsnte, toen keek ik al regelmatig mee in de kroeg maar had ik zelf nog geen Squale.

1 like

Toffe combinatie hoor zo!

14 likes