Thorbecke?
Ik zal niet zeggen dat ik geen belang stel in kunst, maar het is geen zaak van Regering; de Regering is geen oordelaar van wetenschap en kunst.
Echt supergaaf om te zien!
Zo op de foto’s lijken de onderdelen nog van redelijk normale grootte, maar dit horloge is echt klein🫣
Je bent chirurgisch bezig bijna…
Echt leuk om te zien zo👍
O ja, mevrouw de Graaf heeft ook fascinerend naar de fotoreportage gekeken ![]()
Ja, niet geweldig idd. Ook die bol onder AWCO snap ik niet. Beetje vreemd zo half wit en half opgelegde “oude” lume ofzo?
Is dat misschien een indicator die verkleurd als het met vocht in aanraking komt? Zoiets zie je bijv. bij de Bulova Mil Ships…
Oh ja, dat zou kunnen idd!
Dat is inderdaad
![]()
Vind ‘m echt geweldig. Heel tof!
Maar die gorige AWCo limited was iets van 3600 euro dus zal niet voor mindâh gaan nu hehe
Mij niet gezien met zulke bedragen!
Ik vind hem persoonlijk heel tof, maar niet 3800 euro tof….
https://awco.nl/shop/vintage-watches/awco-x-squale-milbino/
Ik ook niet maar ik snap dat ze het vragen. Ze gaan ze allemaal snel uitverkopen. En het is ook een tof verhaal.
Denk wel dat je met een flinke korrel zout kunt nemen dat ze steeds weer nieuwe cases vinden. Ze spreiden het leuk uit denk ik ![]()
Krap aan met 35mm, mooi verhaal maar toch voor iemand anders om de pols. 19mm bandmaat.
Ik blijf dat ook bijzonder vinden. Alsof je steeds een laatje opendoet en je iedere keer weer 50 NOS kasten onder een dikke laag stof vind. ![]()
Ik ben vooral benieuwd waar die laatjes dan zijn. Dan ga ik ook 'ns kijken!
Da’s best gaaf, AWC op de wijzerplaat ![]()
Gelimiteerd 60 pieces.
Greets, Martin
nitram.
Wel 'n beetje opgevoerde brommer, zo te zien. Sleutel ze!