Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 13)

Helder mannen, bedankt voor de uitleg!
Om het dan eens on topic te gooien, ik ben best gecharmeerd geraakt van het merk en ben op mijn gemak eens aan het kijken wat het merk allemaal te bieden heeft. En dat weten jullie al, maar mij valt nu ook op dat het heel wat is voor de centjes.
Heb gisteren ook naar de documentaire op de Squale website gekeken, wat ook echt genieten was! Komt over als een sympathiek merk met historie en mooie duikertjes.

9 likes

21 likes

:rofl:

3 likes

14 likes

5 likes

Daar ga je!

Gemiddeld duurt het nu een dag of 15 voordat de eerste op de mat ligt.

4 likes

Maximaal.
Op korte termijn ga je je zo voelen…
I Cant Take It GIFs | Tenor

En uiteindelijk kun je de verleiding niet meer weerstaan en denk je alleen nog maar aan die ‘buy button’. Je gaat er zelfs van dromen…
Buy Now GIFs | Tenor

We’ve all been there. En hier kun je er (dus) over praten met lotgenoten. :blush:

Bij mij duurde het iets langer omdat-ie na betaling toch niet op voorraad bleek te zijn :laughing:

12 likes

Haha heerlijke enablers zijn jullie! :laughing:
Het idee is alleszins, volgende maand modelletjes in het echt gaan bekijken en omdoen.
En dan goed nadenken en mijmeren wat het dan moet worden.
Doel is namelijk een duikertje voor volgend jaar wanneer ik 25jaar werkzaam ben in de maritieme sector.
Wordt vervolgd :sweat_smile:

5 likes

Een goed plan en een mooie gelegenheid!

1 like

Leuk!
Ik kocht deze toen ik 10 jaar in dienst was bij mijn werk:

De Sole Cascante editie van Gnomon met bilux band :+1:t2:

13 likes

Absoluut Ed. Ik geloof dat ik 2 jaar terug op dinsdag zei dat ik die Blue Blasted van jou zo magisch vond, en op zaterdag stond ik bij @Gup in de keuken te passen.

5 likes

Ah, wat een leuk verhaal! :blush: :+1:
Ben ik nu een
Im An Influencer GIFs - Find & Share on GIPHY
?
:grin:

5 likes

Op kosten van de baas ook? Ik kreeg €550 euro om op te eten en drinken toen ik 12.5jr in dienst was :face_holding_back_tears:

3 likes

Ja dat duurde niet @Lang :rofl:

1 like

Ik heb hem volledig kunnen bekostigen van de jubileumbonus idd :+1:t2:

4 likes

Hahahaha die reiger zit daar al jaren. Mijn moeder woont daar namelijk en die reiger is altijd aan het chillen op auto daken of op de stoep. Niet bang ook…

3 likes

Toch de verkeerde werkgever gekozen dan :expressionless:

2 likes

Ik voel me nog bestraft :crazy_face:

1 like

Tsja, je kan je altijd nog omscholen :rofl:

1 like