Helder mannen, bedankt voor de uitleg!
Om het dan eens on topic te gooien, ik ben best gecharmeerd geraakt van het merk en ben op mijn gemak eens aan het kijken wat het merk allemaal te bieden heeft. En dat weten jullie al, maar mij valt nu ook op dat het heel wat is voor de centjes.
Heb gisteren ook naar de documentaire op de Squale website gekeken, wat ook echt genieten was! Komt over als een sympathiek merk met historie en mooie duikertjes.
![]()

Daar ga je!
Gemiddeld duurt het nu een dag of 15 voordat de eerste op de mat ligt.
Maximaal.
Op korte termijn ga je je zo voelen…

En uiteindelijk kun je de verleiding niet meer weerstaan en denk je alleen nog maar aan die ‘buy button’. Je gaat er zelfs van dromen…

We’ve all been there. En hier kun je er (dus) over praten met lotgenoten. ![]()
Gemiddeld duurt het nu een dag of 15 voordat de eerste op de mat ligt.
Bij mij duurde het iets langer omdat-ie na betaling toch niet op voorraad bleek te zijn ![]()
Haha heerlijke enablers zijn jullie! ![]()
Het idee is alleszins, volgende maand modelletjes in het echt gaan bekijken en omdoen.
En dan goed nadenken en mijmeren wat het dan moet worden.
Doel is namelijk een duikertje voor volgend jaar wanneer ik 25jaar werkzaam ben in de maritieme sector.
Wordt vervolgd ![]()
Een goed plan en een mooie gelegenheid!
Leuk!
Ik kocht deze toen ik 10 jaar in dienst was bij mijn werk:
De Sole Cascante editie van Gnomon met bilux band ![]()
Maximaal.
Op korte termijn ga je je zo voelen…
En uiteindelijk kun je de verleiding niet meer weerstaan en denk je alleen nog maar aan die ‘buy button’. Je gaat er zelfs van dromen…
Absoluut Ed. Ik geloof dat ik 2 jaar terug op dinsdag zei dat ik die Blue Blasted van jou zo magisch vond, en op zaterdag stond ik bij @Gup in de keuken te passen.
Ah, wat een leuk verhaal!
![]()
Ben ik nu een

?
![]()
Ik kocht deze toen ik 10 jaar in dienst was bij mijn werk:
Op kosten van de baas ook? Ik kreeg €550 euro om op te eten en drinken toen ik 12.5jr in dienst was ![]()
Ik heb hem volledig kunnen bekostigen van de jubileumbonus idd ![]()
laten wij het eens hebben over stadsreigers want die beesjes worden met de dag brutaler
Hahahaha die reiger zit daar al jaren. Mijn moeder woont daar namelijk en die reiger is altijd aan het chillen op auto daken of op de stoep. Niet bang ook…
Ik heb hem volledig kunnen bekostigen van de jubileumbonus idd
Toch de verkeerde werkgever gekozen dan ![]()
vragen over sambal
Ik voel me nog bestraft ![]()
Tsja, je kan je altijd nog omscholen ![]()