Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 13)

Oh, de SPB143 maar dan in andere kleurstelling. Toen ik op “Seiko 62MAS 55th anniversary” zocht, kreeg ik de SLA modellen en dat zijn wel echt andere horloges.

Mijn mening:
De kleur combi van de SPB143 bij Ten2Two is niet geweldig. Heb de SPB143 wel eens gepast maar vind ze vrij dik (top heavy) en is de bezel echt ondermaats.
De Squale “klopt” qua totaal plaatje in mijn ogen wel echt. Maar heb deze zelf nog niet in het echt gezien of gepast. Ik is de 19mm band aanzet niet ideaal om bandjes te wisselen.

3 likes

Goedenavond :wave:

15 likes

Kwam een leuk snackje tegen bij Jaap wat ik niet kon laten liggen :ok_hand:t3:

7 likes

Want je was compleet toevallig op de koffie, bij hem, en zag deze opeens liggen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nice! Gefeliciteerd! :partying_face:

2 likes

Gaaf ding man! :ok_hand::muscle:

1 like

Ja lekkere snack :+1:t2: ooit ook nog gehad.

2018 zie ik m tussen mijn foto’s
Lekkere grab and go.

2 likes

Ik een stuk of 4 keer :joy::joy::joy::joy:

3 likes

Leuk ding! :muscle:

Ik vind dat bandje ook wel erg cool. Zat die er al op of kun je ons vertellen waar die vandaan komt?

1 like

Zoiets :stuck_out_tongue_closed_eyes: haha nee ik stond in de rij van de Vliegende Hollander in de Efteling toen ik dacht ‘eens ff kijken wat onze huisdealers in de etalage hebben’ :joy: en nog voordat ik er goed en wel in zat was het geregeld :clap:

Thanks mannen :+1:

Ja deze is ook van 2018, volgens mij is er toen een inkoopactie/productierun geweest o.i.d.

Die zat er aan, maar volgens mij is dit het logootje van CNS?

3 likes

Check!

Thanx! :muscle:

2 likes

Wat een hobby he :laughing::zipper_mouth_face:

1 like

Ik vraag mij dit al een tijd af, maar kun je in dit topic gewoon willekeurig wat plaatsen, ipv dat het om een Squale moet gaan?
Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe dat tot stand is gekomen, zit vast een verhaal aan!

Hou op, schei uit……

2 likes

Het is een kroeg dussssss.

4 likes

Idd. we zijn een kroeg en laten wij het eens hebben over stadsreigers want die beesjes worden met de dag brutaler :laughing:

8 likes

Haha oké gewoon lang leve de lol en er mag ook een Squale voorbij komen, maar het is geen must. Reigers zijn ook prima. Of beide.
Got it :sunglasses:

4 likes

Laatst kwam er een houten zeilboot voorbij met een happy end :smiley:

1 like

Hmm, nou, als partime-barman zou ik wel willen zeggen dat het in principe over horloges moet gaan, omdat we anders op een gegeven moment in Off-topic worden gezet en TL-1ners dan nooit meer een biertje kunnen komen drinken, hier. Én het is wel leuk als er, in ieder geval regelmatig, een Squale langskomt. :wink: Aangezien dat toch het onderwerp is waar we, als het goed is, allemaal wat mee hebben. :person_shrugging:

3 likes

Volgens mij zijn we een redelijk select clubje (zonder strenge toelatingseisen overigens) wat elkaar allemaal wel redelijk ‘kent’, en allemaal wel een of meerdere Squale’s in de collectie heeft (of had). Of in ieder geval

Daarnaast is het ook af en toe leuk (vind ik althans) om met dat clubje je nieuwe aanwinst te delen ookal is het géén Squale :wink: En daar wordt over het algemeen ook gewoon positief/enthousiast op gereageerd :slight_smile:

is natuurlijk niet helemaal de bedoeling, het blijft een horlogeforum dus eens met

vragen over sambal kun je bijvoorbeeld beter stellen op Viva.nl :stuck_out_tongue_closed_eyes: :joy: