Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 13)

Zo te zien een lekker laat glaasje erbij…proost :smile:

1 like

Ja, thanks :smiling_face:

1 like

Ja, cheers, man!

10 likes

Morning, gentlemen!:coffee:

Geniet van deze mooie zondag!:sunny:

13 likes

Vanochtend eerst even een rondje op de mtb gedaan, natuurlijk weer eens vergeten om die kl*te fitnesstracker op te laden, dus een robuuste quartz omgeslingerd:

Snel gedoucht en nu de kleine meid naar zwemles brengen:

12 likes

De foto’s laden bij mij niet (moet ze aanklikken om te kunnen bekijken). Kan aan mijn verbinding liggen of opnieuw een glitch van HF. Of misschien heb je te snel op de rode ‘Antwoorden’ knop gedrukt…? :thinking:
In ieder geval, lekker actief ochtendje, jij! :sweat_smile:

1 like

Gek, bij mij zie ik ze wel gewoon :crazy_face:

Goedemorgen! Bij mij laden de foto’s ook gewoon… ik heb al gewisseld naar het laatste horloge dat zowel m’n opa als mijn vader droeg (ze zijn inmiddels overleden) Het is een mooi stukje techniek met perpetual (hoe zeg je dat in het Nederlands) kalender en ook een ‘rust stand’ als het stil ligt, de wijzers blijven stil staan om de oplaadbare batterij te sparen maar de kalender loopt door….

7 likes

Ja, die had ik al gezien evenals een oranje en nog een andere. Alleen…met een vakantie voor de deur en het voornemen om te sparen, probeer ik ze te negeren :sweat_smile:

Toch bedankt voor de tip! :ok_hand:t3:

2 likes

11 likes

Goedemorgen!

14 likes

Een mooie skindiver van Squale of zou ik dan toch liever gaan voor de Seiko “62MAS” 55th anniversary ??
Plaatje van het web.

7 likes

Welke “doet” het meeste voor je?

Hoe duur zijn die Seiko’s tegenwoordig, want volgens mij zit je ook met een flink prijsverschil tussen de twee toch?

De 55th anniversary gelimiteerd alleen nog verkrijgbaar op de tweede hands markt zo rond de 1000 euries bijna nieuw danwel ongedragen.
Ten2two (Jaap) heeft zo’n exemplaar.
Nieuwprijzen liggen dicht bij elkaar.

Hmja, je vraagt om meningen. Dus, mijn persoonlijke mening?
De ‘gewone’ Prospex 62MAS-achtige modellen, die Seiko nu alweer een aantal jaren maakt, vind ik niet heel spannend. Je ziet ze heel erg veel en ze lijken, imo, niet genoeg op het origineel. Zouden we hebben over de SLA-versie (zoals hieronder); ja dan is de keuze makkelijk.

Maar ja, die zit natuurlijk weer in een heel andere prijscategorie.

12 likes

En toch is die het wel waard. Als je hem eenmaal in je handen hebt gehad begrijp je het.

15 likes

Camping-life :sunglasses:

12 likes

Oh, maar daar twijfel ik ook niet aan, hoor. Hoewel ik 'm nog nooit heb mogen bepotelen. Lijkt me best 'ns leuk. :blush:

2 likes

Fijne plaatjes, Dan! En ongelofelijk he, wat mensen achterlaten, in de duinen! :wink:

5 likes

Tja dat ligt hier dan gewoon, tis iets van plastic dus zou wel geen echte Tudor zijn.

4 likes