“Cream coral”
Die was ook wel heel mooi hoor.
Oh, ik vind ‘m juist mooi in verhouding op je pols, lekker compact, daarom dacht ik aan 36mm maar hij zou van mij niet kleiner hoeven te zijn….
Ohhh wat lekker! Zit de laatste weken steeds vaker naar deze te loeren op het web…![]()
Goede kleur keuze ook, geniet er van! ![]()
Ik las gisteren een stukje over de Squale ‘milbino’ (link: AWCo and Squale Return With 60 More NOS Blancpain-Cased Divers - Worn & Wound).
Ik vind het horloge er goed uitzien, prijs is wel wat aan de hoge kant wat mij betreft.
Staat een mooie in het blauw
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-nomos-club-campus-absolute-grey-36mm/614049?u=lang
Deze was inderdaad al eerder langsgekomen hier in de kroeg. Mooi wel wel te duur…
Ik denk dat de Sub 37 legend die een paar maanden geleden uit is gekomen een mooi alternatief voor deze kan zijn. Als je er dan een vergelijkbaar zand kleurig bandje bij aanschaft ![]()
https://squale.ch/it/sub-37-landing-page
Gelukkig hebben ze voor de kleine(re) beurs (en om het succes wat uit te melken) een vergelijkbare plaat ook in de normale Sub39 gelepeld
Thanks en dan had ik de zoekfunctie niet uitgespeeld. De sub 37 is inderdaad een goed alternatief.
No worries
Misschien komt die Sub-37 binnen een paar maanden wel 2e hands te koop. Dat zou een perfect moment zijn om toe te slaan.
De Squale MM krijgt dit weekend vrijaf en dat kanie best hebben met zijn ruime gangreserve .
Vanmiddag naar de boot effe kijken hoeveel water
door het dekzeil is gekomen.
Tijd dus voor een ander waterdicht klokkie a/b de Seiko5 GMT orange ![]()
spelletje: wie raad de boot ??
Mja, dat is wel een dingetje. De keren op het water waren best fijn. En wil niet zuur overkomen, maar ben blij dat we 'm vorig jaar, na 8 jaar, verkocht hebben. Scheelt, voor mij in ieder geval, een hoop zorgen, gedoe en geld. ![]()
Leuke Seiko, trouwens!
Jij hebt ook een mooi aantal Seiko duikertjes of niet?
Bootjes geen verstand van, helaas.
Watchoftheday
1 Squale MM en 10+ recente Seiko’s en een boel vintage voor de lol.
Is dat een BM of een 16 kwadraat?
wat het sowieso is: veel werk
. Prachig een houten boot maar doe mij toch maar een polyester ![]()
Geraden @SSFS, het is een houten zestien kwadraat (16m2) bouwjaar 1980 bij v. Kerkhoven en Jansma als wedstrijd schip en nu vanwege mijn leeftijd van 72 jaar in de vaart als toerschip. Idd. veel lakwerk maar dat doe je met liefde voor je schip. En laten we heel eerlijk zijn, een houten schip snijdt nu eenmaal mooier door het water dan die plastic boten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtige boot! Je hebt hem ook echt in een topstaat zo te zien. Die weerspiegeling van het lakwerk op het dek is super mooi! Hout is inderdaad veel mooier en zeilt ongetwijfeld veel beter. Ondanks dat: doe mij maar plastic ![]()
![]()
.