Te koop:
Met een klein beetje pijn in het hart bied ik mijn Nomos Club Campus 36 “Absolute Grey” te koop aan. Een absolute parel in de collectie, maar eerlijk is eerlijk: ik heb onlangs een andere Nomos Club aangeschaft, en twee Clubs in de horlogekist is zelfs voor mij wat teveel van het goede!
Het gaat dus om de Absolute Grey uitvoering (36mm) met gesloten caseback. Een prachtige, veelzijdige wijzerplaat die afhankelijk van het licht kleurt van ingetogen grijs tot een hele warme, moderne tint. Dit model wordt niet meer gemaakt door Nomos. Op Chrono24 staan er op dit moment wereldwijd slechts twee exemplaren te koop, beide boven de € 1.000,-. Extra: Je krijgt er een zo goed als ongedragen warm oranje geitenleren bandje bij! Dit geeft de grijze wijzerplaat een fantastische, sportieve pop van kleur.
Merk en model: Nomos Glashütte Club Campus 36 Absolute Grey
Diameter: 36 mm
Leeftijd: 10-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 10-2023
Factuur en/of certificaat: Ja, alles aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, alles aanwezig.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Bij voorkeur afspreken in het midden van het land.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed.
Soort uurwerk en kaliber: Handopwinder (In-house Nomos Alpha kaliber – loopt ongeveer -1 sec per dag)
Vraagprijs: €975
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.